Diese Seite verwendet Cookies, um die Navigation auf unserer Website zu verbessern. Durch Weiternutzung unserer Seite stimmst du der Verwendung von Cookies zu. Weitere Details dazu und Einstellungsmöglichkeiten findest du in unseren Cookie-Richtlinien und unserer Datenschutzerklärung.Schließen

[FL] Please, help!

• Azrarnq
      Azrarnq
      Black
      Hi, my name is Siarhei, I play at PokerStars – nick Azrarn (Belarus). Probably, I played with many of you. Many players don’t like me as they consider me weak or vise versa. But it’s time for me to ask German FL community for help.

In 2012 I played $1/$2-$3/$6. But in the end of the year I chose a goal, probably, very mad and adventurous – to get SNE with a positive actual profit. Many strong regulars of Russian community couldn’t believe it’s possible and offered betting versus me. So my marathon to reach this incredible goal started.
      I posted all daily results (more than 280) in my blog in the Russian community of PokerStrategy.com:

http://ru.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=335522

This year was very difficult. I’ve played 8-10 hours of exhausting game daily, nearly without days off. And even in the hardest days I felt I must keep going at all costs. I thought: “My main goal is Supernova Elite and I’ll reach it anyway!”

By December 13 I had 953000 VPP. I only needed 47000 VPP (about 8-12 days of play). But some unknown user found an old post in my blog. In that post I told what HUD layout I use. And there was a picture with many hands on the opponent. There was a complaint in the poker room, that I use hand histories (mining).
      My account was blocked. I contacted support at once that I really used mined hands that I had deleted. I also had no warnings about it before.
      Besides, I’ve played more than 800000 hands this year. In Fixed Limit there are not so many players, especially higher than $3/$6. So I had a huge own database at my disposal, and additional hands hardly gave me any advantage. So blocking of the account turned a big stress and a good lesson for me. But then security team gave me even harder hit – my account was banned for 6 months.

I don’t ask PokerStars to alter their decision, I ask only to give me a chance and postpone the punishment till the end of the year, so I could reach my dream-goal and become Supernova Elite, even if I’ll lose it during the ban-time next year. Just 15 days of respite.

I created a topic at 2+2: http://forumserver.twoplustwo.com/174/poker-goals-challenges/severe-decision-pokerstars-security-team-please-help-1398763/#post41423215
      Please, support my post. Thank you in advance.

Kind Regards,
      Siarhei “Azrarn”
  • 25 Antworten
    • MyLady17
      MyLady17
      Black
      Add me please. I may be able to help you
    • AKI307
      AKI307
      Black
      Hi Siarhei,
      i know you as a talented and tough opponent and im happy that you are mostly playing lower limits than your skill level allows.
      I think Pokerstars should do everything to punish players who violate the rules, if they think its inevitable to ban someone for six month doing data mining i dont want to interfere or moun about the judgment.

But if you ask me about my opinion i also think that a six month ban from the only site with reasonable fl traffic is a very hard sentence especially when you can`t reach your sne goal by a few days and thus losing another 20k $.
      I hope for you that pokerstars will read this and attenuate their judgment so you can at least reach your sne goal this year.
      Wish you the best.
    • Azrarnq
      Azrarnq
      Black
      Original von MyLady17
      Add me please. I may be able to help you
      Added (in community PM) =)
    • Azrarnq
      Azrarnq
      Black
      Thx, AKI307.
    • Picasso25
      Picasso25
      Bronze
      sry, i dont want to blame any person without any reason.
      Thats why i edited this post
    • Nani74
      Nani74
      Black
      sad to hear azrarn, hope you can fix that
    • Schnaps
      Schnaps
      Bronze
      Mit seinem bisschen Schul-Russisch ist der auf der Seite doch verloren. ;)
    • Picasso25
      Picasso25
      Bronze
      .
    • Nani74
      Nani74
      Black
      .
    • Picasso25
      Picasso25
      Bronze
      ok ich gestehe, dass ich dir hier evtl. unrecht tue, das wollte ich nicht. Sry dafür, hab meinen 1. Post editiert
    • Nani74
      Nani74
      Black
      .
    • MyLady17
      MyLady17
      Black
      naja scheinbar gibt es hier mindestens eine Person, die systematisch die Blogs von FL Regulars durchforscht um ihnen zu schaden. Mir wurde wie Azrarn ein Bild zum Verhängnis das ich in meinem Blog gepostet habe, danach wurde mein Account gesperrt.

Da solche Ratten normalerweise von speziellen Motiven getrieben sind hab ich mir natürlich überlegt wer sowas aus welchen Gründen machen könnte. Weil Azrarn nun auch betroffen ist, kann ich persönliche Antipathie ausschließen. Scheinbar versucht jemand systematisch den Regulars auf 3/6+ ans Leder zu wollen, also liegt es nahe, dass diese Person auf den gleichen Stakes unterwegs ist. Da nicht viele von uns den russisch können, ist mir unabhängig von Picasso das Gleiche in den Sinn gekommen. Ohne Beweise bringen öffentliche Anschuldigungen natürlich nichts und im Endeffekt ist es ja legitim Datamining zu melden.

Ich hüte mich davor Nani öffentlich zu beschuldigen, sein Post mit dem Finanzamt und der BBV Sache sollte alle Mitlesenden hellhörig werden lassen was das Posten privater Dinge hier angeht.

Ich hatte eine Woche die Hölle auf Erden, nicht sicher ob man mir meine Bankroll wieder freigibt, ob ich nen lifetimeban bekomme oder wie Azrarn für ein halbes Jahr gesperrt werde. Azrarn ist ja anscheinend Fulltimespieler, während Poker für mich "nur" ein Hobby ist. Petzen wurden bei uns früher schön auf dem Schulhof verprügelt...
    • Nani74
      Nani74
      Black
      mylady ich hab dir mal ein invite geschickt, hab irgendwie das gefühl dass es an der zeit ist sich mal persönlich und nicht öffentlich zu unterhalten.

mal abgesehen davon das man mit google das russische forum übersetzen kann und man des russischen nicht mächtig sein muss um es zu lesen, würde ich nach meiner persönlichen erfahrung mit geistesgestörten eher nicht auf einen reg tippen, eher auf einen loosingplayer der frustriert ist und viel zeit hat die beiträge diverser blogger/forenuser zu untersuchen.
    • MyLady17
      MyLady17
      Black
      dann schreib mal....
    • Scookie1986
      Scookie1986
      Bronze
      Glaub es geht nicht um die bikepicks von mylady sondern um den poker screenshot darunter mit gewissen samplesizes was interesiert Stars denn bitte sonst.

Neulich hat mich ein reg am tisch gefragt wieviel hands ich von ihm habe weil er angeblich seine datenbank gecrashed hat und jetz wissen wollte wieviel hände er noch ausgraben muss hab aber leider den Namen vergessen vom Reg war aber ein deutscher.

Dachte mir damals nix böses aber glaube hier versucht jemand Leute die dataminen zu erwischen und zu melden.

Mache kein Datamining und hatte paar k sample hab ich ihm dann auch gesagt weil ich mir nix böses gedacht habe ^^

Edit: und es war keiner der regs von hier wessen screen ich kenne das hätte ich mir gemerkt also nicht! Nani
    • UlliH
      UlliH
      Gold
      @ scookie das war ich und ja meine Datenbank ist gecrasht.
    • MyLady17
      MyLady17
      Black
      jo editier besser deinen Post weg bevor du mich hier angreifst und lies es richtig
    • sonnensb
      sonnensb
      Bronze
      GL Azrarn

(While I see the unfair advantage by datamining, the punishment is really sick. In this point PartyPoker is maybe better off with the SN changing policy such that data mining loses benefit.)
    • Azrarnq
      Azrarnq
      Black
      Dear German FL community!

PokerStars gave ear to all arguments and came up with a reasonable decision in my favor.

Guys, thanks a lot for your support posts in this topic!

I didn't expect that so many people will be attracted to my problem and post here. This deeply moved me.

I'm grateful to PokerStars for their loyalty. Once again I got a prof that I've chosen PokerStars for a reason. Respect.

Merry X-mass and Happy New Year to all of you!
    • 1
    • 2