Raked Hand - Bug - Lösung

• BlackMirror
      BlackMirror
      Bronze

Dear XxXxXxX,

To solve the problem what we advise is to first log off and log back in. If the problem still persists, you could try the following steps:

1. Click on the Start button, click on Settings and then click on Control Panel.
      2. Double click on Internet Options icon in your Control Panel.
      3. Click the General tab, and then under Temporary Internet files, click Delete Files.
      4. In the Delete Files dialog box, click to select the Delete all offline content check box if you want to delete all Web page content that you have made available offline.
      5. In the Temporary Internet Files section, click Delete Cookies, click OK, and then click OK again.

Note: If the Temporary Internet Files folder contains a significant amount of Web page content, this process may take several minutes to complete.

After you have deleted all the Temporary Internet files and Cookies, please restart the system.

[...]

Regards,

Arun
      PartyPoker Customer Care
  • 3 Antworten
    • daniela1903
      daniela1903
      Bronze
      hi,

hat das denn bei dir geklappt?

bei mir steht unter den release conditions immernoch " ! null ! " ???

weiß aber keiner was das is...
    • Ecki54
      Ecki54
      Bronze
      herrlich, das ist wohl standartanwort bei jeglichem Support, hatte Probleme mim Cashier @crypto network der Support sagt mir 2 mal delete cockies delete temp files, dann technical support, delete cockies delete temp files, set IE to default, set security level to bla usw -.-"
    • BlackMirror
      BlackMirror
      Bronze
      Mh na ich habs nich ausprobiert war mir zu anstrengend und meine raked Hands standen ja mit drin in der Mail ... aber anscheinend scheints ja nich zu funktionieren .. xD

Naja immer fleißig Emails schreiben glaub irgendwann nervt die das so sehr das sie den Bug ma fixen ...