Party Poker acc löschen

• Fips87
      Fips87
      Bronze
      hi .. also ich habe einen Partypoker acc ... der ist im moment auf einer anderen seite getrackt und es ist noch geld drauf ^^ ... da ich jetzt aufhören möchte bei fulltilt zu spielen und ich nicht wusste, das man sich auf mehreren seiten hier gleichzeitig tracken lassen kann, wollte ich jetzt mal fragen ob jemand weiss, wie man seinen PP acc löschen kann .. ist zwar schade ums geld aber ohne strategy points hat das nichts ;)

mfg.
  • 6 Antworten
    • BackdoorBandit
      BackdoorBandit
      Global
      geht nicht
    • Fips87
      Fips87
      Bronze
      -.- mist ... also support anschreiben

aber trotzdem danke
    • BackdoorBandit
      BackdoorBandit
      Global
      nutzt auch nix ;)
    • agonyship
      agonyship
      Bronze
      Original von BackdoorBandit
      nutzt auch nix ;)
      THIS und geld obv auszahlen lassen. is das n lvl?
    • Fips87
      Fips87
      Bronze
      Was bedeutet THiS und lvl ?

Das ist ein ACC, den ich mir einfach mal so erstellt habe und über eine andere Seite getreckt habe und somit eine freebankroll von 25$ bekommen habe. Deswegen kann ich mir das auch nicht auszahlen... Ich würde aber schon gerne in Zukunft noch Stratege Points erspielen, da ich FTP jetzt innen Sack Haue.
    • Fips87
      Fips87
      Bronze
      Thank you for contacting Customer Service.

I understand that you are referring about an affiliate bonus promotion. I would like to inform you that we have different affiliates, who promotes PartyPoker and they have different bonus promotions.

Inorder, to be eligible for such promotions, you need to follow correct procedure while signing up through them for the first time at our website.

I see that you have already registered your account with us through the affiliate [SIZE=12]xxx[/SIZE]. Hence, you will not be able to receive pokerstrategy bonus if you close this account and reopen a new account with a new affiliate, as the system will detect that you already have an account with us.

I also see that you have a pending bonus of $ 25.00 USD through the bonus code [SIZE=12]xxx[/SIZE]. To release this bonus you need to earn 150 Loyalty Points on Party Poker by 22-JUL-2011.

Please follow these steps to check your bonus details:
      1. Click on ‘My Account’ tab from the Lobby.
      2. Click on 'Bonuses'.
      3. On the Bonus screen,click on 'More Details' under Active Bonuses Section.

In case you have further questions, we will be more than happy to assist you. We are available 24/7 by e-mail and phone.

Thank you for choosing us as your online gaming site.

Best regards,

Meghna
      Customer Service

Pokerstrategy adee oder Watt ... Mein Getrackter FTP fliegt inne Tonne -.-

[SIZE=12]edit by Zander99: Hallo Fips87, indirekte Werbung für Konkurenz möchten wir hier nicht. Daher habe ich den Namen mal entfernt[/SIZE]