Partypoker connected nicht mehr...

• KOLOSSOS
      KOLOSSOS
      Global
      Seit dem ich das Quiz gewonne habe, komm ich nicht mehr auf Partypoker rein?! ;(
      Da öffnet sich dann immer nur eine Seite:

You are seeing this page as your computer is unable to connect to our game servers. This could either be because of your internet connection or our game servers might be facing a problem.

Report from PartyPoker.com support staff:

Real Money games status:
      We have scheduled maintenance from 04:00 to 10:30 ET. Unfortunately, our services will be unavailable during this period of time. We apologize for any inconvenience caused and welcome you back after this maintenance session

Play Money games status:
      We have scheduled maintenance from 04:00 to 10:30 ET. Unfortunately, our services will be unavailable during this period of time. We apologize for any inconvenience caused and welcome you back after this maintenance session

It's our constant endeavor to ensure that the connection we offer to our players is the best available on the internet.

Please contact us at tech@partypoker.com for any further assistance.

Also von 4-10 ET komme ich nur rein? Welche 4-10 meinen die denn? PM zu AM oder AM zu PM oder ist alle AM bzw. PM.
      Meine Firewall ist immer aus, denn die macht sowieso nur fachsen (kann keine Seitena aufrufen etc.) und die integrierte XP-Firewall hab ich auch ausgeschaltet.
      Was kann ich noch tun, bzw. woran kann das noch liegen, dass ich nicht mehr reinkomme....
  • 5 Antworten