Pokerstars: Wsop Satelittes...

• 3jersey3
      3jersey3
      Bronze
      Wenn ich zb. ein Satelittes für das sunday million spiele kann ich das gewonnene Ticket ja auch in T$ eintauschen...

geht das bei wsop Satelittes für nachfolgende wsop Satelittes auch? :D
      zumindest mit den 12k wsop tickets soll es ja probs beim umtauschen in cash geben...
  • 2 Antworten
    • HoRRoR
      HoRRoR
      Black
      das wären w$, aber es geht auch glaub ich
    • Amopehe
      Amopehe
      Global
      Meinst Du, dass Du das Satellite oder den Main Event nicht spielen willst?

Bei Pokerstars gewinnt man ja keinen echten Seat, sondern 11k und muss sich um den Rest selber kümmern, man muss aber meines Wissens nach, nicht antreten (siehe FAQ):

# I understand that if I win a seat to the Main Event in a PokerStars satellite that you will not buy me into the event, but will simply deposit the $10,000 (plus $1,000 for travel) into my PokerStars account. Is this correct?
      # Yes.

# So does that mean that I have to buy into the Main Event myself, even having won a satellite on PokerStars?
      # Yes. We will put the money into your account, and then you will have to go to the World Series web page and register yourself.

# Can I just leave the money on PokerStars and use it to play in games and tournaments?
      # Absolutely - you're welcome to leave the money on PokerStars.