Eurobet

• 5 Antworten
    • Krupsinator
      Krupsinator
      Moderator
      Moderator
      Kenn die Seite nicht, aber laut Internetseite wurde der Betrieb zum 30.09.11 eingestellt.

Any funds remaining in your Eurobet.com account will be kept safe and secure. To arrange a withdrawal of your outstanding account balance or for any other information regarding the closure of the website, please contact our Customer Service Team on 0044(0)1483 765893 or e-mail customer-services@eurobet.com. We would like to take the opportunity to thank our customers for their support and previous custom.
    • Shr1nkyNutz
      Shr1nkyNutz
      Bronze
      soweit ich es beurteilen kann bleibt eurobet erhalten,nur halt unter dem namen coral(poker)
    • Krupsinator
      Krupsinator
      Moderator
      Moderator
      Original von Shr1nkyNutz
      soweit ich es beurteilen kann bleibt eurobet erhalten,nur halt unter dem namen coral(poker)
      glaub das ist nur die Schwesterseite die empfohlen wird, die wohl gleiche Software und Boni anbietet.

Aber die hat man auch bei den hier angebotenen Ongame-Skins, bwin, betfair und Europoker ;) (zumindest die Software)
    • asahara
      asahara
      Bronze
      jo, eigentlich nur ne namensänderung.
      wurde aber auch angekündigt:

"... We are writing to notify you that, in light of recently enacted changes in European legislation, Gala Coral have decided to stop trading using the Eurobet.com name and to close http://www.eurobet.com ..."

Dear XXX

Eurobet will close for good on September 30th. However, there are some huge positives!

You can transfer your current Eurobet VIP level, plus any poker points and tournament tickets to our partner site Coral.co.uk.

Exclusive Signup Bonuses for Eurobet Customers (including existing Coral customers):

Free $10 for all ex-Eurobet customers (no deposit required)
      Deposit $10 get $25
      100% bonus up to $1000

All bonuses have 8x wagering requirements!
    • Krupsinator
      Krupsinator
      Moderator
      Moderator
      weitere Infos gibts dann wohl auf der Coral-Seite. Da dies aber leider auch keine Partnerseite von Pokerstrategy.com ist, bin ich gezwungen diesen Thread zu schließen, da Diskussionen zu Nicht-Partnerseiten hier im Normalfall nicht geführt werden sollen ;)

Ich hoffe OP hat gefunden/findet was er sucht.

Gruß
      Krupsinator