15$ Bonus

• CashCinema
      CashCinema
      Bronze
      Heute kam Post von Partypoker ;)

Hab einen 15 $ Bonus bekommen als Startkaptial.

Wollte von euch noch ein wenig mehr darüber erfahren.

Steht nicht sonderlich viel zu den Bedingungen, weder beim Brief noch beim aktiven Bonus.

Ich hatte jedenfalls ohne Ambition ein wenig gespielt und bin auf 45$ gekommen. Um den Bonus freizuschalten braucht man 90 Punkte. Da hab ich überhaupt keine Zeit die jetzt freizuspielen.

Jetzt will ich natürlich das Geld nicht einfach wegwerfen. Hab gesehen, dass der Bonus in 21 Tagen abläuft.

Kann mir jemand dazu folgene Dinge vielleicht erklären :

- Wieviel Geld ist nach Ablauf dieses Bonusses noch da?
      - Kann ich das Geld, falls denn welches noch da ist, dann auch auszahlen lassen?

Mit freundlichen Grüßen
  • 4 Antworten
    • AleXxX30
      AleXxX30
      Bronze
      Afaik verfallen dann nur die $15, wenn du die 90 PP nicht schaffst zu erspielen. Den Rest darfst du behalten und auch auszahlen.

Gruß

Alex
    • CashCinema
      CashCinema
      Bronze
      Hey sehr gut.

Gibt es bei PartyPoker auch die Möglichkeit Geld zu einem anderen Spieler zu transferieren und wäre das dann auch legitim, wenn ich das mit den 30 $ dann machen würde?

mfg
    • AleXxX30
      AleXxX30
      Bronze
      Du kannst das Geld von dem einen Spieler zum anderen Transferieren. Die Regeln dafür findest du in dem Spoiler.

Inter-account Transfer Terms and Conditions

The following terms and conditions apply to all Account inter-account transfers, unless otherwise stated. By making a transfer to another account or by receiving a transfer, You agree to be bound by the following applicable terms and conditions:

1. In order to make an inter-account transfer the donor of such transfer ('Donor') must have successfully registered for an Account and must also successfully complete such identification checks as We may require from time to time, including by supplying any personal identification documentation required by Us.
      2. Once Donor has made the transfer to another player's account ('Recipient'), We will not be liable for it and will not transfer money back to Donor's Account unless requested and authorized by the Recipient.
      3. We reserve the right to reject any inter-account transfer requests or to reverse any inter-account transfers upon suspicion of breach of any of the Terms and Conditions by Donor or Recipient.
      4. The Recipient will need to successfully complete the 'Player Registration' before they are able to receive the transfer. Player Registration can be completed either by clicking 'Deposit' on the Cashier screen or clicking on 'My Account/Update Personal Info' in the Lobby.
      5. Donor agrees that they may only make an inter-account transfer to enable the Recipient to play on the Sports Services and Gaming Services and not for any other purposes.
      6. Before the Recipient can cash out an inter-account transfer the Recipient must first have earned Standard PartyPoints with such monies (excluding any bonus points awarded) greater than or equal to 15% of the amount received in USD (“Release Requirements”). Where an inter-account transfer is received in a currency other than USD, the required 15% of PartyPoints must be calculated on the value of the transfer in USD (based on the exchange rates offered by Us at the point of cash out. Please see Currency Converter).
      7. The minimum amount the Donor can transfer is $1.
      8. We may, in Our sole discretion, permit inter-account transfers to Recipients' Accounts which have a currency other than Donors' Account Currency. Such transfers will be made on the terms and at the Exchange Rates offered by Us. Please see Currency Converter and Frequently Asked Questions for further details.

* Or, where Donor's Account Currency is in GBP or EUR: £50.00 GBP/€80.00 EUR
      ** Or, where Donor's Account Currency is in GBP or EUR: £25.00 GBP/€40.00 EUR

If You have any questions, please contact Our 24/7 Customer Care Team.

Created/Modified 17 August 2007

Gruß

Alex
    • abreid
      abreid
      Bronze
      .