Email Adresse ändern

• Tavarez
      Tavarez
      Bronze
      Validate/change email address
      Your email is not validated.To validate your email go to the Lobby and select 'Preferences' from the left-hand panel. Click on the 'Change Email' option and enter your validation code in the pop up. Finally, click the 'Validate' button.Alternatively, you can also validate your email address by going to the 'Profile' page within the 'Account' tab. Click the 'Edit' button next to the email address field and enter your validation code on the following page. Finally, click the 'Validate' button.When you are done please proceed with changing your deposit limits

muss da so ein valid code eingeben, 4 stellig, hab keinen. ich war schon lange nicht mehr on bei partypoker, wollte aber mal wieder spielen, um meinen silber status zu holen

Kann mir jemand helfen ??

Mfg Tava

edit: habs gefunden, kann geschlossen werden

thx :)
  • 1 Antwort
    • AleXxX30
      AleXxX30
      Bronze
      Bei Change email heißt es: "If your email address has changed or if you don't have your validation code, use this form to update your details and receive a new code. " Hast du eine andere Emailadresse die du benutzten kannst? Aus Sicherheitsgründen ist es sowieso besser, wenn man für jeden Pokerraum eine eigene Emailadresse besitzt.

Gruß

Alex

edit: Ah ok hab grad gesehn dass du es schon gelöst hast werd dann auf Wunsch closen.