SNGs öffnen mit TN

• bencb
      bencb
      Coach
      Coach
      Hey leute,

bin heute ausm Urlaub zurück und wollte wieder grinden(@Stars). Nun stell ich fest, dass TN die Tische automatisch nicht mehr öffnet. Hab ich irgendwas verpasst ? Hab im Forum nix gefunden. Hilfe wäre super !
  • 3 Antworten
    • ItseMeMario
      ItseMeMario
      Bronze
      pokerstars hat das lobbylayout etwas geändert und jetzt spackt halt TN.
      Musst wohl auf Update warten, sollte ja hoffe ich net so lange dauert, kotzt mich nämlich auch an
    • ItseMeMario
      ItseMeMario
      Bronze
      Are you playing on PokerStars.eu? If so try rolling back Stars to the previous version. We are working on an update and will release it as soon as possible.

To revert PokerStars go to your stars install directory and open the "backup folder. By default this is in "C:\Program Files\Pokerstars\backup". Not everyone will have a backup directory, but if it exists you can revert to the previous version of Pokerstars until we release an update to TableNinja. Copy the files from the backup directory into the C:\Program Files\Pokerstars directory and then run the Pokerstars.exe directly from your PokerStars install directory (DO NOT USE YOUR DESKTOP SHORTCUT). This will allow you to temporarily run the old version of Stars.

bei mir gings, musst mal testen
    • Taure1
      Taure1
      Bronze
      Original von ItseMeMario
      Are you playing on PokerStars.eu? If so try rolling back Stars to the previous version. We are working on an update and will release it as soon as possible.

To revert PokerStars go to your stars install directory and open the "backup folder. By default this is in "C:\Program Files\Pokerstars\backup". Not everyone will have a backup directory, but if it exists you can revert to the previous version of Pokerstars until we release an update to TableNinja. Copy the files from the backup directory into the C:\Program Files\Pokerstars directory and then run the Pokerstars.exe directly from your PokerStars install directory (DO NOT USE YOUR DESKTOP SHORTCUT). This will allow you to temporarily run the old version of Stars.

bei mir gings, musst mal testen

:heart:

perfekt