!!!SCAM-SKYPE POKERSTARS MANAGER-SCAM!!!

• IsaidGearUp
      IsaidGearUp
      Bronze
      Hey,
      hatte gestern während des super tuesdays einen strangen Anruf von einem Skypeaccount "Pokerstars Manager" den ich wegen des laufenden grinds nicht annahm.
      Mir kam die Sache relativ Suspekt vor, da seine Location Russland ist und meine skypeemail und meine starsemail nicht übereinstimmen und sie somit schlecht meine Skypedaten haben können.Ich googelte dann seinen Skypenamen "dryaaa13" und stoß auf diesen thread im russischen Forum:
      http://ru.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=364269&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=1

erkundigte mich kurz näher um sicher zu gehen

Оригинал пользователя RomanSh
      Оригинал пользователя IsaidGearUp
      hey i dont speak and understand russian but i am located in portugal right now with a HS friend and we got a strange request via skype while playing.it was from a pokerstars manager with the skype name dryaaa13 with a russian location and he tried to phone us.we thought it was strange,googled the name and stumpled up on this thread.i tried to translate some sentences with google translator...so this guy is a scammer??
      dudes u need to get this out there ASAP,2+2 etc. to protect the community if my assumption is right.
      could somebody pls confirm if i understood it correctly?
      if so i´m gonna post at the german and eglish forums
      thank you!
      Yes, he is a scammer. Last two pages in this thread is about how he stoled 20k$ from russian pokerstrategy user. Pokerstars support can't know your skype (it is not contained in your account information). For the future, when "pokerstars support" trying to contact you via skype (icq, etc.) it is 100% fraud.

А наш кидала то многостаночник, не только за русским форумом следит. Похоже решил собрать по максимуму пока карта прет.
      Wollt euch das nur wissen lassen ggf ihr bekommt ähnlich merkwürdige skyperequest,ein russisches Member wurde schon für 20k gescammt.

Gruß
  • 44 Antworten