Movember

• eatmyroll
      eatmyroll
      Bronze
      HI!

Movember is back, I'm surprise pokerstrategy is not supporting this great action at all, but it doesn't mean that poker players can't do it!

I felt the loss of loosing a great leader earlier this year when my great colleague, friend and boss lost his battle to cancer.

That's why I cant even imagine not getting involved, but two teams, that I already joined seems to bee not enough, when I have opportunity to help pokerstrategy members to get involved as well and build great team.

How can you help? Its very simple. U can join team by creating ur private account and then by clicking on this LINK join poker-team.

After you've done the easy bit, now make some noise, demand action and give power to the moustache!
      You can upload ur picture on ur own or contact me be adding as friend and forward pictures to my email.

If you are not really happy to grow your mo for last two weeks of November in wild-itchy pain you can always donate to team or any of team members.

Every penny counts, with such a large community even £5 may make a massive difference.

For me deal is simple, I'm playing poker only for fun on mikrostakes (nl25 zoom), but it doesn't mean that my game cant be helpful.
      I decided to donate 50% of my winnings from 15th, 20th, 25th and 30th of November to our poker team.

Can you help in any way as well?

Thanks in advance
      Lukasz
  • 5 Antworten
    • DiscoRpion
      DiscoRpion
      Bronze
      Where is the link to the page i should upload my moustache?
    • doubleJay
      doubleJay
      Black
      war mal so frei, für unsere deutschsprachen (kack)nerds zu übersetzen:

HALLO ! Movember ist wieder da, ich bin überrascht PokerStrategy wird nicht unterstützt diese tolle Aktion überhaupt , aber es bedeutet nicht, dass Poker- Spieler können es nicht! Ich spürte den Verlust der Verlust eines großen Führers früher in diesem Jahr , wenn mein großer Kollege , Freund und Chef verlor seinen Kampf zu Krebs. Das ist, warum ich kann nicht einmal vorstellen, nicht verwickelt , sondern zwei Teams , die ich bereits beigetreten scheint Biene nicht genug , wenn ich Gelegenheit zu helfen PokerStrategy Mitglieder , sich zu engagieren , wie gut und bauen tolles Team haben . Wie können Sie helfen ? Es ist sehr einfach. U kann Mannschaft , indem ur privates Konto und dann durch einen Klick auf diesen Link kommen Sie Poker - Team beizutreten. Nachdem Sie das einfach etwas getan haben, jetzt machen Lärm , Action und Nachfrage Macht geben, um dem Schnurrbart ! Sie können ur ur Bild auf eigene hochladen oder kontaktieren Sie mich so Freund und vorwärts Abbildungen werden zusätzlich zu meiner E-Mail. Wenn Sie nicht wirklich glücklich, Ihre mo für den letzten zwei Wochen im November wachsen in Wildtyp- juckende Schmerzen sind, können Sie immer auf Team oder einem der Team-Mitglieder spenden. Jeder Cent zählt , mit einer so großen Gemeinschaft auch £ 5 kann einen gewaltigen Unterschied . Für mich ist einfach umgehen , ich spiele Poker nur zum Spaß auf mikrostakes ( NL25 zoom) , aber es bedeutet nicht, dass mein Spiel kann nicht hilfreich sein . Ich beschloss, 50 % meiner Gewinne vom 15., 20. , 25. und 30. November zu spenden, um unsere Poker- Team . Können Sie in irgendeiner Weise auch helfen ? Vielen Dank im Voraus Lukasz
    • eatmyroll
      eatmyroll
      Bronze
      Original von DiscoRpion
      Sorry, its fixed now LINK
    • DiscoRpion
      DiscoRpion
      Bronze
      Original von eatmyroll
      Original von DiscoRpion
      Sorry, its fixed now LINK
      Can´t register to the uk - page because my german postcode won´t be accepted. Please give me an english postcode. Or can i Register on german page and join your uk - Team?
    • eatmyroll
      eatmyroll
      Bronze
      You dont have feel out adress bit, as long as u can give them email thats enough.
      I didnt feel it out as well, but if u need postcode random get random one: LN2 3SH