Nut Low multi-handed mit Maniac

• Genzora
      Genzora
      Bronze
      Vorweg, SB ist Maniac oder am tilten, jedenfalls Cap any Street any Hand, selbst mit K high...

Full Tilt Poker $0.50/$1 Limit Omaha H/L - 9 players
      Hand Converter Tool from DeucesCracked.com

Preflop: Hero is UTG+1 with 2:heart: , 7:diamond: , 3:diamond: , 4:spade:
      UTG folds, Hero calls, UTG+2 folds, MP1 calls, MP2 calls, CO calls, Button folds, SB raises, BB calls, Hero calls, MP1 calls, MP2 calls, CO calls.

Flop: (12.00 SB) 2:club: , A:club: , 7:spade: (6 players)
      SB bets, BB calls, Hero calls, MP1 raises, MP2 calls, CO calls, SB 3-bets, BB calls, Hero calls, MP1 caps!, MP2 calls, CO calls, SB calls, BB calls, Hero calls.

Turn: (18.00 BB) Q:diamond: (6 players)
      SB bets, BB calls $0.50 (all in), Hero calls, MP1 raises, MP2 calls, CO folds, SB 3-bets, Hero calls, MP1 caps!, MP2 calls, SB calls, Hero calls.

River: (34.50 BB) 9:heart: (5 players)
      SB bets, Hero calls, MP1 raises, MP2 folds, SB 3-bets, Hero calls, MP1 caps!, SB calls, Hero calls.

Final Pot: 46.50 BB

Kann man das profitabel runtercallen bei der Anzahl an Gegnern, wenn ich davon ausgehe, nur auf Low zu spielen? Selbst wenn ich low teile, ist das immer noch Gewinn, Raisen wollt ich daher nicht, um nicht unnötig Leute zu vertreiben.

Bottom 2 für High is zwar nich viel wert, kann aber noch improven oder sogar die beste High Hand sein.
  • 1 Antwort