2 Boni ???

• spongobob
      spongobob
      Bronze
      Hab neulich ne bettel email an party geschrieben, von wegen, dass ich ein deposit plane und ob ich da nen bonus haben könnte. kam ne email zurück:

Dear XXX,
      Thank you for writing us again.
      We are also ready to offer you a bonus based on your next deposit, it will be a 15% up to $100 and you will have to accumulate standard party points equal to 6 times the bonus amount to get the bonus money added to your available balance. So once your next deposit is made please give us a call or confirm it with an email and we will activate it. Then you will have 1 week to accumulate these party points before the bonus expires. Good Luck!!
      In case you have any further queries, Peter, please do not hesitate to contact us. We are here to assist you anytime.
      Kind Regards,
      Dimitar
      Elite Customer Service

beim nächsten einloggen hatte ich dann ein bonus angebot:
      15% up to 100$ aber 8 times partypoints.

hab ich jetzt 2 boni auf einmal und wie soll ich da am besten vorgehen?
  • 2 Antworten
    • gertrud16
      gertrud16
      Bronze
      Scheisz-Timing...

erstmal den nehmen, der schon drinnen ist.. dann nicht auscashen... einen weiteren Betrag eincashen und dir den anderen gutschreiben lassen

da brauchste ja 1.000.000.000 PP zum clearen... auf einer Seite, die von alleine immer weniger wird...
    • Mordred
      Mordred
      Bronze
      ISt mir auch passiert ich hab auch nen 25% up to 200 6fach PP ergammelt und heute noch den regulären reload mit 20% up to 200 mit 12fach PP bekommen. Das werde zwei lustige Wochen :-)

Gruß Mord