cashout auf party poker

• cashroyal13
      cashroyal13
      Bronze
      guten abend wollt heut auf party auscashen hab dan eine e mail gekriegt das sie den überweisungsauftrag storniert haben weil ich wohl noch standart point erspieln soll?hab die e mail mal beigelegt.bitte mal um übersetzung/aufklärung

Dear ******,

We have received your cashout request for ***.** USD.

However, we notice that you are cashing out without adequate gameplay after your recent deposits. This is a bit of a concern for us.

Please note that every player is expected to earn ‘Standard PartyPoints’ equivalent to or more than 15% of the amount deposited (in USD) in their account before cashing out the same.

Please refer to our terms and conditions for more information:

https://secure.partyaccount.com/about/legal_information_s.htm#Cash_Outs

We have cancelled your cashout request and put the funds back into your account. You may, however, request for a cashout after earning ‘Standard PartyPoints’ as specified.

Please access the following link to check how many Points you have earned:

https://secure.partyaccount.com/pc/pc_user_daily_summary.htm

Please reply if you have any questions or need any clarifications, and we will be more than glad to assist you.

Regards,

Sanjay P
      Game Fairness and Security Team
      alerts@partyaccount.com
  • 2 Antworten
    • HeatSeeker
      HeatSeeker
      Bronze
      in kurzform übersetzt:

PP erwartet, dass Spieler erst Punkte in Höhe von 15% der Einzahlung in $ erspielen, bevor sie auscashen. Dein Auftrag wurde also storniert und du sollst es nochmal versuchen wenn du die Punkte erspielt hast.

So hab ichs zumindest verstanden, mein Englisch ist auch nicht das beste ;)
    • cashroyal13
      cashroyal13
      Bronze
      alles ok, hab den einfach erzählt das in den nächsten monaten keine zeit für pokern ist da ich nicht länger arbeitslos bin ;) heute is das geld auf meinem konto gelandet....