Diese Seite verwendet Cookies, um die Navigation auf unserer Website zu verbessern. Durch Weiternutzung unserer Seite stimmst du der Verwendung von Cookies zu. Weitere Details dazu und Einstellungsmöglichkeiten findest du in unseren Cookie-Richtlinien und unserer Datenschutzerklärung.Schließen

Gebühren für deposit von MB und NT?!

• skatemaza
      skatemaza
      Bronze
      Hier aus dem live chat mit einem titan supporter:

Jack: I apologize for the long wait. We try to attend to all our players the quickest possible time. My name is Jack from the Online Support Team. I am glad to assist you with your concern.
      MartinZ87: hi, i want to cash out money to moneybrookers!
      MartinZ87: but i think i have never made a deposit from moneybrookers
      MartinZ87: is this a problem?
      MartinZ87: if yes, how can we solve this problem?
      Jack: Did you try to make a withdrawal request using moneybookers?
      MartinZ87: not yet
      MartinZ87: do i shall make a withdrawl without ever paying in from moneybrookers?
      Jack: You have to deposit first using Moneybookers before you can use it for withdrawal.
      MartinZ87: and there is no other possibility?
      MartinZ87: except of depositing money from moneybrookers
      Jack: Since you have used neteller to deposit in your account, you can use it for withdrawal.
      MartinZ87: hmm ok
      MartinZ87: what is the minimun deposit for moneybrookers?
      Jack: For Titan there is no transaction fee for deposit but for Moneybookers 1.9% deposit fee per transaction
      Jack: Minimum deposit for Titan is $20.
      MartinZ87: what? when i am deposit some $$$ from moneybrookers they take 1.9%? are you sure?
      Jack: Yes there is a deposit transaction fee.
      MartinZ87: and if i use neteller, there is no transactio fee right?
      Jack: For Neteller Deposit fee 3.9% per transaction
      MartinZ87: i have never paid transaction fees
      Jack: Withdrawal fee is free for Neteller.
      MartinZ87: but this is only for $ € conversation or other way round or? i dont think neteller and moneybrookers take some fees, i have nver paid such of those fees what you describe
      Jack: I checked again in there website that they have deposit transaction fees per transaction.

sorry für mein schlechtes englisch, aber stimmt das was er sagt? für jeden deposit von MB 1.9% und bei NT sogar 3.9%?!
      Ich glaube ich habe noch nie solche fees gehabt, jedenfalls hab ich es nirgends gelesen und mein geld ist (glaube) ich immer komplett angekommen.
  • 3 Antworten