Probleme mit Tel Nr vom Cash System

• Dustwalker
      Dustwalker
      Bronze
      Moin moin, ich hoffe jemand kann mir helfen, da ich mich im amerikanischen(?) Tel Nr System nicht so wirklich auskenne.

Dear Jens

We need to speak with you to validate your account. Please call us back from the number you have registered with us. This is a standard procedure and will take not more than 5 minutes of your time.

We are available 24 hours, 7 days a week to assist you.

You can call us at the numbers mentioned below.

If you want us to call you, please provide us with an alternate number and a convenient time to call.

If we do not hear from you within a few days, your account will be temporarily put on hold until we are able to validate it.

Regards,

Farah Deeba Deeba
      Credit Team
      @pay-pro.com">ts@pay-pro.com
      +1 (866) 299-8893 (Toll free for US and Canada only)
      +350 41003 (International Rates Apply)
      http://www.pay-pro.com

Soweit so gut, nicht das ich irgendwelche Probleme hätte dort anzurufen, aber!....^^ wenn ich die untere Nr. wähle hört es sich eher so an als hätt ich nen Fax dran und bei der oberen "Kein Anschluss unter dieser Nr"

Wie genau ist also die Nr die ich hier (aus Deutschland) wählen muss?

Und da meine Frau die selbe Mail erhalten hat, aber eher weniger Engl spricht, haben sie dort einen Dolmetscher? Oder erledigen sich die Fragen an sie eh wenn sie mit mir gesprochen ahben, hat da jemand Erfahrung?

mfg
      Dust
  • 4 Antworten