neue promo !?!

• Schorse1989
      Schorse1989
      Bronze
      Hi SchorsePi,

Thank you for making your wishes.

We have chosen the following 10 wishes at random as our finalists. See the list below and vote for who you think is most deserving. You can only vote once and only choose one wish

VOTE NOW!
      [ ] I wish I could go to Canada to meet my grandson who will be a year old on the 24th may, and I have not had a cuddle yet!

[ ] I wish for a whole new wardrobe of clothes and shoes and handbags. I spend all my clothing allowance on my kids so maybe this would make it all about me lol!

[ ] I wish to propose to my boyfriend of 14 years and give him a surprise wedding!

[ ] I wish to donate the money to the sclerosis union in Silkeborg to help my sister’s work there. She got the sclerosis many years back and she’s doing a great job to help others with sclerosis.

[ ]I wish I had enough money to renovate my house & do the landscaping.

[ ] I wish I had £5000 to employ a hot sexy gardener for the summer!

[ ]I wish I had a closet organizer. All of my clothes have been on the floor for 8 yrs. now. A lady needs a closet just for her things!

[ ] My wish is to receive a piece of land near my place to take in stray cats and dogs.

[ ] I wish to buy my single mother daughter a reliable car to get her to work. She can't afford car payments.

[ ] I want to pack my bag and discover the World, dance Tango in Buenos Aires, ride Horses in Texas, play the Bongos in Africa and learn some Kung Fu in China. I like to do the Trip of my Life before I go back to my everyday normal Life!

wasn das? jmd schon ausprobiert?
  • 9 Antworten
    • Whitelord
      Whitelord
      Bronze
      Bitte was?
    • Vincent384
      Vincent384
      Bronze
      Ich raff auch nicht was die von mir wollen o0
    • MoonP004
      MoonP004
      Bronze
      sicher, daß die Mail wirklich von PP ist ?(
    • stippi
      stippi
      Gold
      Party hatte schon vor nen paar Wochen dazu aufgerufen denen eigene Wünsche/Träume zu schicken, über die dann in ner späteren Abstimmung der Partygemeinde entschieden werden sollte. Haben jetzt anscheinend ne handvoll Vorschläge rausgegriffen und man kann jetzt für den/die (sinnvollsten) voten, welche dann später von Party erfüllt werden. Hat mit ner eigentlichen Promo wenig am Hut.

stippi
    • Indy1701e
      Indy1701e
      Bronze
      Original von Schorse1989
      Hi SchorsePi,

Thank you for making your wishes.

We have chosen the following 10 wishes at random as our finalists. See the list below and vote for who you think is most deserving. You can only vote once and only choose one wish

VOTE NOW!
      [ ] I wish I could go to Canada to meet my grandson who will be a year old on the 24th may, and I have not had a cuddle yet!

[ ] I wish for a whole new wardrobe of clothes and shoes and handbags. I spend all my clothing allowance on my kids so maybe this would make it all about me lol!

[ ] I wish to propose to my boyfriend of 14 years and give him a surprise wedding!

[ ] I wish to donate the money to the sclerosis union in Silkeborg to help my sister’s work there. She got the sclerosis many years back and she’s doing a great job to help others with sclerosis.

[ ]I wish I had enough money to renovate my house & do the landscaping.

[ ] I wish I had £5000 to employ a hot sexy gardener for the summer!

[ ]I wish I had a closet organizer. All of my clothes have been on the floor for 8 yrs. now. A lady needs a closet just for her things!

[ ] My wish is to receive a piece of land near my place to take in stray cats and dogs.

[ ] I wish to buy my single mother daughter a reliable car to get her to work. She can't afford car payments.

[ ] I want to pack my bag and discover the World, dance Tango in Buenos Aires, ride Horses in Texas, play the Bongos in Africa and learn some Kung Fu in China. I like to do the Trip of my Life before I go back to my everyday normal Life!

[X] I wish I was tracked at PokerStars so I could leave BS Party!

• opabumbi
      opabumbi
      Black
      ich hab kobi genervt: die "promo" ist, dass du jedes mal wenn du 100$ im may einzahlst einen wish machen darfst. je mehr "wishes" du machst, umso grösser die chance dass dann halt dein wish schlussendlich gewählt wird und erfüllt wird...

top muss ich sagen, dass ist sicher die geile highvolumepromo die angekündigt wurde um uns fürs scheiss system zu besänftigen...
      haha nice one party... naja, juni die rakefreien tage nehmen, dann stars ich komme
    • HoaXi
      HoaXi
      Bronze
      Bin eigentlich ziemlich sicher gelesen zu haben, dass das ne reine Partybingo-Promo war, klingt auch arg nach Weiberpromo imho
    • Kahless
      Kahless
      Bronze
      was isn das fürn shit ey? da könnte man fast meinen ich hab bei der Anmeldung bei pp ausversehen weiblich statt männlich eingegeben bei Geschlecht. Was sind das für scheiss Wünsche? ich check die promo null. wenn ich z.b. die option mit dem gärtner anklick und dann gewinn, krieg ich dann einfach die 5000 Pfund und kann darüber frei verfügen, oder muss ich dann wirklich einen sexy Gärtner einstellen??? ich hab nicht mal nen Garten. oder der Wunsch mit dem "piece of land near my place", ich glaub nicht, dass die hier einfach so Land für Hunde und Katzen kaufen können mitten in der Stadt. und der erste Wunsch, den können ja nur sau wenige anklicken, wer hat schon zufällig nen grandson der am 24. mai geburstag hat und dann auch noch in Kanada lebt.
      ich bins ja gewöhnt, dass party poker sinnlose Sachen macht, aber da hätten sie schonmal brauchbarere Wünsche reinehmen können in die Promo, Bargeld z.b.
    • jorgos87
      jorgos87
      Bronze
      wenn man was anklickt bekommt man nichts
      es bekommt nur derjenige was, der den speziellen wunsch an partypoker gesendet hat