Euro Extra Time

• haweka
      haweka
      Bronze
      PartyPoker.com predicts there’ll be lots of goals during Euro 2008. Take part in our Euro Extra Time tournaments after the final whistle on every match day of Euro 2008 and see how goals turn into cash. As Europe’s biggest football tournament kicks off, we’re making sure there’s as much exciting action off the pitch as on it.

[...]

2. What to do once you've collected your PartyPoint

* Go to the PartyPoker.com Lobby
      * Choose ‘Euro Extra Time’ under the ‘Freerolls’ tab.
      * Register for the Euro Extra Time tournament and get ready to play!

Hab jetzt extra noch 2 PP erspielt, aber bei der Anmeldung kommt: "Sorry, you do not have an entry for this freeroll". Mache ich etwas falsch? Habe ich etwas falsch verstanden? Hat mich Party nicht lieb?

haweka
  • 2 Antworten
    • gesil
      gesil
      Bronze
      Original von haweka
      Hab jetzt extra noch 2 PP erspielt, aber bei der Anmeldung kommt: "Sorry, you do not have an entry for this freeroll". Mache ich etwas falsch? Habe ich etwas falsch verstanden? Hat mich Party nicht lieb?

haweka
      "Earn just one PartyPoint (from 00:00 ET until 15:30 ET)" - ich denke, die Tickets werden erst danach vergeben bzw. aktualisiert.
    • haweka
      haweka
      Bronze
      0:00 ET = 6:00 MEZ, oder irre ich mich? Habe kurz nach 6:00 noch schnell 2 PP erspielt. Das Turnier steht zwar zur Registrierung offen, aber es ist noch niemand angemeldet. Vielleicht einfach nur eine Verzögerung. Warten wir ab.

MfG;
      haweka