Everest

• 4 Antworten
    • JohnnyRico
      JohnnyRico
      Bronze
      Version 0.51 - (until 20.06.08):
      Version 0.51 will be released at the end of this week and fix some mansion issues, and provide a new HUD button layout which should be much better in usage.

Version 0.60 - (up to 2 weeks):
      We will add a beginner alternative view mode for the analyse tab and HUD layout. This is necessary to make the elephant more accessible for total novice users. Additionally we will add the functionality of importing your notes from the biggest supported sites as PartyPoker and PokerStars. Others will follow soon. We will also integrate some database management tools.

Version 0.70 - (up to 4 weeks):
      SnG Support step 1: We want to provide a basic functionality for your sng and mtt results. The elephant will have the same functionality as the “tourney manager”. Full support for the poker client: Everest Poker.

Da die 0.6 noch nichtmal draussen ist obwohl sie es längst sein sollte werden wir noch ca 3 Monate auf die Everest Unterstützung warten müssen.

so far..
    • AngelPS
      AngelPS
      Bronze
      ah ok danke, das letzte mal als nachgefragt hatte (vor ca 1 monat) hies es es dauert noch ca 4 wochen.
      ich weis ja nicht, aber die vermarktung vom törööööö ist scheisse.
      zuviel versprochen worden, zuwenig gehalten bisher.
      ich glaub schon fest dran das der töröö mal echt gut wird, aber aktuell würd ich ihn nicht benutzen (zumal ja eh kein ep support)
    • galam
      galam
      Bronze
      Es war nie die Rede in vier Wochen sondern vier Wochen von der Version 0.60 usw.

Gruß Sebastian
    • JohnnyRico
      JohnnyRico
      Bronze
      version 0.6 sollte aber ca 2 Wochen nach 0.51 kommen und ist somit schon gute 3 Wochen in Verzug.
      schiebt sich ja alles noch weiter nach hinten wenn nichtmal die 0.6 irgendwann mal kommt.