sss sh

• xxxdannyxxx
      xxxdannyxxx
      Bronze
      hallo alle!
      sorry für mein schlechtes Deutsch, aber nicht im Deutsch und im Verwenden von Google Übersetzer:)

da ich sie nicht gefunden, alles auf die Italienisch / Englisch-Forum versuchen, krank und schreiben Sie hier.
      Ich habe gerade begonnen zu spielen sss sh spielen, nachdem er fullring.im sich einige gute Ergebnisse, aber manchmal Ich fühle mich wie im spielt sie in einer falschen way.maybe spielen zu viele Hände-nicht zu viele
      Ich habe einige Bereiche für die Position der Hände ab und spielte viele blinde stehlen / resteal
      könnte jemand mir bitte helfen mit einigen Karten von jemanden mit mehr Erfahrung:)
      Tipps und alle sind dankbar:)
      Vielen Dank
  • 3 Antworten
    • karlo123
      karlo123
      Black
      hallo

sprichst du eventuell english? wenn ja gebe uns doch den text bitte in english da wir den leichter verstehen können. so weiß ich leider nicht was du genau suchst.

do you speak english? please give us the text in eglish. so we can better understand what you mean.
    • xxxdannyxxx
      xxxdannyxxx
      Bronze
      hi!
      yea i speak english :) is the translation soo bad???
      anyway heres the point
      ive started to play a little bit sss on 6max tables after i saw some players getting results.i searched around some strategys for this type of play but i havent found anything.
      i play a little more hands than normal sss.do a lot of steals/resteals to cover up that we pay more times the blinds.
      i was wondering what type of hands to play on a starting hand chart.a steal hand chart.maybe things based on the position of the table.
      is this strategy working out for you??
      thanks for all the information
    • karlo123
      karlo123
      Black
      now i understand you and i hope you can read my really bad english too ;)

so the 6 handed sss is a possible strategy but i didnt play it realy. there are some players who play this strategy. i cant tell you how good their winnings are but in fact its hard to play or better you need a lot of skill. realy more than on fr sss. so the blindbattle is one of the important facts but not all. you have to have reads to your opponents and you have to play realy aggressive.

but how to play this realy good i cant tell you because i am not a realy expert for it. lets hope some of this players see the thread and can give you more informations.