Schwierige Hand

• Xyon666
      Xyon666
      Bronze
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)      
      code:
      Position(Stack):
      vp$ip	foldbb	ats	pfr
      af	w$sd	wts	hands

BB (37,80)
      MP2 (25)
      MP3 (26,24)

0,10/0,25 No-Limit Hold'em [color:blue](9 handed)[/color]
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with K:diamond: , K:spade:
      [color:grey]3 folds[/color], [color:red]Hero raises to $1,00[/color], MP3 calls $1,00, [color:grey]3 folds[/color], BB calls $0,75.

Flop: ($3,10) K:heart: , 3:spade: , 6:spade: [color:blue](3 players)[/color]
      BB checks, [color:red]Hero bets $2,50[/color], MP3 calls $2,50, BB calls $2,50.

Turn: ($10,60) 2:spade: [color:blue](3 players)[/color]
      [color:red]BB bets $8[/color], Hero calls $8,00, MP3 calls $8,00.

River: ($34,60) 6:heart: [color:blue](3 players)[/color]
      BB checks, [color:red]Hero bets $8[/color], [color:red]MP3 raises to $14,74 (All-In)[/color], BB calls $14,74, [color:red]Hero raises to $13,50 (All-In)[/color].

Final Pot: $77,58

Results follow (highlight to see):
      [color:white]BB shows [ 5c, 4c ] a straight Two to Six[/color]
      [color:white]Hero shows [ Kd, Ks ] a full house, Kings full of Sixes[/color]
      [color:white]MP3 shows [ 9s, Ts ] a flush, Ten high[/color]
      [color:white]MP3 wins $2.48 USD with a flush, Ten high.[/color]
      [color:white]Hero wins $72.10 USD with a full house, Kings full of Sixes.[/color]

Turncall war sehr kritisch, nichts desto trotz hatte ich einige outs (6 auf full house, 1 auf quads, 8 auf flush auch wenn man die discounten muss wegen möglichem ace und weils sehr unwahrscheinlich war dass keiner von beiden ein pick hat), ausserdem lag ich vorne gegen mögliche draws oder stark gespielte tptk bzw two pair, von daher hab ich das mal gecallt, weiß aber nicht ob das so gut war, hätt gern ne einschätzung ;)
  • 13 Antworten