macout hat in zusammenarbeit mit ginuwine

• Macout
      Macout
      Bronze
      ichkenne ihn persönlich, bruder des freundes des cousins dessen schwester deren freundin deren connection dessen schwager zum anfassen also.
      er schuldete mir noch einen gefallen wegen der sache an der sache in der sache, also schrieb ich mit ihm einen song.
      ich drücke in dem song meine gefühle für meine pokerfreunde aus. er schweift manchmal ab, mein freund, aber ich denke die botschaft ist doch ganz klar.
      hier myne lyrics an "the fish":

sorry nochmal wenn er abschweift, er ist sehr extrovertiert und liebt halt seine umwelt. wundert euch nicht, wenn er mich nicht erwähnt, ich habe ja mitverfasst und so. Edit ich hab das Original hochgeladen, seine Zeugs ist da nicht mehr drin.

got say a lil somethin' to my fans (ah)

since this is the end of the good ol' time
      i gotta say a lil thank you to all my fans and everybody that help.
      this is for u check it out.

(chorus)
      i wanna thank u, i wanna thank u, i wanna thank u all (yeea) i wanna thank u, i wanna thank u all

thank u for everything the joy and love u bring, thank u for being and for supporting me.
      you all mean so much to me becuz of of yall i'm swinging, yall
      say right by my side becuz yall i am macout,
      and i will neva change (macout) i made be the same ol' g (made the same)
      becuz this is is how i got u to be next to me

and i wanna thank u (yea) i wanna thank u, i wanna thank u, i wanna thank u all (yeea) to my fans (i wanna thank u) to my kids (i wanna thank u) everybody
      that help me (ha ha) i wanna thank u.
      sone! i wanna thank u.
      yall know who yall r but if u dont i'll say a couple of em'..

to my fish finder i love you, thank u.
      A2B2C2, a505cmo, AcesUnsuited, ACE_DOM, BulletOver, CashMonster1, CKISHERE , d4nny_g, dbcnmc, dave444555,
      luckyomral (good luck boy), bash8, ben622, bjb1969, boppler (my best man), bowlingmoose and the 70/0 famliy, underdogs with cardkid777 and cigarron,
      chlin, chuckje, cimboom, clearway (still love yall), ctiberio, dakota1703, and davidt5 , 50/20 famliy, dornitor_, doxlox, DT_75
      , Fili007, and all the nit crew (know what i mean) and everybody that help, ill factor (thank u for the track) gang_up thats my man
      u keep it real.

i wanna thank u, (i wanna thank u ) i wanna thank u.
      new party staff! i wanna thank u all (lets do it) (ahh!) i wanna thank u (all my fans) i wanna thank u all.

i wanna thank u (in backgrounds)

here i come! here i come! here i come! here i come! i wanna thank u all...)

wo es ist das lied gibt? naja ihr wisst schon...

thanks nochmal my fish!

dein macout.

i love you so.
  • 24 Antworten
    • 1
    • 2