iBook

• 6 Antworten
    • Museishi
      Museishi
      Global
      ne beta software gibt es, wenn ich mich nicht irre. bei google mal nach "Partypoker apple" gucken.
    • Kugelfang
      Kugelfang
      Bronze
      auf apples mit intel prozzis kann man windows emulieren notfalls.
      ka was für nen prozzi ibooks haben.

aber party arbeit ja an einem / hat schon nen java client veröffentlicht, verfolge die entwicklung da nicht
    • Museishi
      Museishi
      Global
      mein bruder hat sich kürzlich n apple geholt und ich meinte zu ihm, dass man da nur über browser spielen kann, aber als ich bei ihm war zeigte er mir party software, die installiert wird, von daher gibt es zumindest eine lösung, die besser ist als über den browser.
    • cresspahl
      cresspahl
      Bronze
      Danke, Dein erster Tip war ausreichend. Für weitere Interessenten:

http://XXXXX

EDIT by fry3: Sorry, aber der Link war nicht ok...
    • Ghostmaster
      Ghostmaster
      Global
      Jo hab auf meinem G4 auch den PP Client. Der läuft aber nicht grade sonderlich stabil. Bei mehr als 3 Tischen geht die Performance schon stark runter und die Delays sind teilweise beschissen.

Wenn du nen Book mit Intel CPU hast, kannst du auch nativ Windows Betriebsysteme laufen lassen. Da kannste dann ganz normal deine Pokersoftware installieren.
    • fry3
      fry3
      Bronze
      In o.g. Link stand folgende Information:

Party Poker - No Download Software

The most common way for poker rooms to be Mac compatible is to have no-download software that runs using Java or Flash. Party Poker has been secretly at work and has just released an innovative no-download version of PartyPoker software.

The no download software version runs very well, and as of September 10, 2006, can be used to play against opponents in real money games. Party Poker's Mac compatible no download software is a great development, and they have kept the online poker world on hold for a very long time.

Party Poker - Native Mac Download Software

Something that very few people are even aware of is the native Mac download sofware that Party Poker has made for Mac. There is a catch though, and that is that the software is currently being tested at PartyPoker.net and not PartyPoker.com. However, with time, Mac users will be closer to playing on a native download at PartyPoker.com for Mac.

Apple's Boot Camp Software

Mac users can use the Apple Boot Camp software to install Microsoft Windows XP on your Mac. Follow this link to read out article on Apple Boot Camp. With Apple Boot Camp, you can make your Mac run Windows, which the Party Poker software is 100% compatible with. You can visit the official Apple Boot Camp webpage by following our link to Apple's website.

Once you have Windows running properly on your Mac, you can visit the Party Poker website, Partypoker.com, and download their poker software.

Use a PC Emulator

Another method, sometimes the cheapest, to play Party Poker for Mac is to use a PC emulator.

What a PC emulator does is simulate a Windows environment within your Mac OS, creating a Windows interface in a smaller window. The best PC emulator is Virtual PC, which has multiple versions available, ranging $110 to $230 in price. Although, Virtual PC isn't the only PC emulator, it is the best.

Installing Party Poker - PC Emulator or Boot Camp

Once you're finished installing a PC emulator or Apple Boot Camp and Windows, you can now begin your Party Poker download. Once the download is complete you will want to run Party Poker and install it.

After you have installed Party Poker for Mac, you can now open it using your PC emulator or Apple Boot Camp. A PC emulator window will be opened as an entire seperate window inside of the PC emulator environment.