Hi, ich habe folgendes Problem:
Ich habe von PS.de das Tell a friend Geld nach Party transferiert.
Das Geld habe ich jetzt ausgecashed von Party und habe dann diese eMail bekommen.
Mag mir einer den wichtigen Teil übersetzen, da mein englisch dafür nicht ausreicht, um das voll zu verstehen.

Dear Bjoern,

We have received your cash out request of xxx EUR. However, we notice that it is part of the funds you have received as Inter Account transfer(s).

We wish to draw your attention to the fact that the “Inter Account Transfer” facility is a privileged feature provided to our esteemed players to allow them to play with the transferred funds while awaiting their deposits to reflect in their account. Transfer of funds for any reason apart from this, such as debt settlement or transfer of funds from one location to another, as in a bank, is strictly not encouraged.

Please note that every player is expected to earn ‘Standard PartyPoints’ equivalent to or more than 15% of the amount received via Inter Account Transfers (in USD) before they can cashout the same.

Please refer to our Inter Account Transfer Terms and Conditions for more information:

https://secure.partyaccount.com/inter_account_transfer/interaccounttransfers_termsandconditions.htm

Your cash out has been currently placed on a temporary hold. Any further action on the same can be taken only after receiving a clarification from you. We also request you to henceforth use the **Inter-Account Transfer** facility for the said purpose only.

We thank you for your patience and cooperation in this regard.

Regards,

shubodaya Naidu
Game Fairness and Security Team
alerts@partyaccount.com

NOTE: Your username and password are confidential information. No one from the company will ever ask for your password on a phone call or email message. Do not respond to any message or request that asks for your password.

**Pay-Pro is the cashier service provided by the companies within the PartyGaming group responsible for the payment processing of all transactions related to PartyGaming's real money products and services
Der wichtige Teil ist denke ich das mit 15%.
Was ist jetzt mit meinem Geld?
Aber vorallem, was soll der unfug?!
Das ist nicht das erste mal das ich das Geld von der Tell a friend Promo über party auscashe und auf einmal wollen die das ich dafür punkte erspiele?!
ich würde mal ganz gerne da ne meinung eines ps.de mitarbeiters hören, was ich jez zu tun habe.

Bonus-Auszahlung
Da man auf den Pokerplattformen mindestens $50 überweisen muss, können wir euch erst euren Bonus auszahlen, wenn ihr einen Betrag von mindestens $50 durch alle eure geworbenen Mitglieder zusammen erzielt habt!

Den Bonus könnt ihr euch auf Mansion Poker, Titan Poker oder PartyPoker auszahlen lassen.

Hinweis: der Rechtsweg ist wie immer ausgeschlossen. Wir behalten uns das Recht vor, stichprobenartig Security-Checks zu machen, bevor wir das Geld auszahlen.
da steht nix von freispielen...