Vons deutsche ins englishe Pl3ase help

• Kapitalo
      Kapitalo
      Bronze
      Hallo ich möchte gerne das mir jemand den satz oder die sätze die ich auf deutsch schreibe ins englische übersetze das wäre sehr hilfreich!
      Hallo ich hatte einen nick bei mansionpoker vor den wechsel zu ipoker, in der zeit habe ich das spielen vernachlässigt und meinen nickname und passwort vergessen, und weil ich es vergessen habe habe ich mir einfach einen neuen gemacht anstatt beim (ihnen) dem kundenservice nachzufragen!Ich wollte fragen ob sie mir eine email mit den adressdaten des alten nicks schicken können und den neuen löschen!=)

Wäre sehr nett wenn sich jemand mal kurz mühe gibt
      =D
  • 10 Antworten
    • Marc4468
      Marc4468
      Bronze
      bin ich ja ma gespannt, wer dir den Mist ins Englische übersetzt. :rolleyes:

1) Ist es mit Hilfe des Internets wohl nicht schwer selbst einen englischen Dreizeiler zu verfassen

2) haben die bestimmt auch Deutsche Kundenbetreuer

3) solltest du das erstmal anständig auf Deutsch formulieren wenn du schon verlangst, dass dir jemand hilft !
    • Marc4468
      Marc4468
      Bronze
      ~Doppelpost~
    • Sefant77
      Sefant77
      Bronze
      Google Sprachtools

Gibt dir sicher ein besseres Englisch aus als jeder Support einer Pokerseite :D
    • Topmodel57
      Topmodel57
      Bronze
      erstmal richtig deutsch, dann englisch :D
    • 2weiX
      2weiX
      Bronze
      Hello,

prior to the migration of Mansion to iPoker, I used to have an account with Mansion. Since I have forgotten the log/pass to the old account, I created a new account with Mansion Poker on (DATUM), username (USERNAME).

I'd very much like to avoid conflicts with your TOS and hereby request that you send me new login information for the old account and close the new account (alternatively, any points or bonuses accrued on the old account could be transfered to the new account), so I can start playing on your site.

I would be more than happy to confirm my identity by phone (NUMMER) or by sending in a copy of my ID.

I apoligize in advance for causing any inconvenience.

Thanks,

Icke.
    • X3nic
      X3nic
      Bronze
      Oder nimm halt babel fish :D

Hello I would like gladly me someone the sentence or the sentences which I on German writes into the English translates that would be very helpfully! Hello I had one nods with more mansionpoker before the change to more ipoker, in that time has I plays neglected and to mean pitch name and password forgotten, and because I had forgotten it had I simply a new made instead of with (them) the kundenservice to inquire itself! I wanted to ask whether it to me email with address data of the old nicks to send to be able and the new delete! merrily Would be very nice if someone strive myself times briefly gives =D
    • Rubnik
      Rubnik
      Bronze
      lol babelfisch rockt :D

btw ist aber auch nicht viel schlechter als das deutsche original
    • Kapitalo
      Kapitalo
      Bronze
      Danke 2weiX Danke das du dir die mühe gemacht hast!!
    • 2weiX
      2weiX
      Bronze
      $10 auf Mansion, screen "2weiblum", plz
      oder $10 auf FTP, screen "2weiX", plz

:D
    • donpokers
      donpokers
      Bronze
      google sprachtools schlägt das hier vor

Hello I had a nick in mansionpoker before the change to Ipoker, in time, I neglected to play and my nickname and password forgotten, and because I forgot I just made a new, rather than when (they) ask the customer service! I wanted to ask whether they are me an email with the address of the old nick can send and delete the new!