Update mit oder ohne Postgre

• 5 Antworten
    • lryyyyyy
      lryyyyyy
      Bronze
      Ich mach immer ohne und installiere einfach in den selben ordner ohne vorher zu deinstallieren.
    • seewii
      seewii
      Bronze
      sprich du bügelst einfach drüber und die stats/HUD + sontige einstellungen etc bleiben erhalten
    • lryyyyyy
      lryyyyyy
      Bronze
      jop
    • dm242
      dm242
      Bronze
      ich zitiere mal den extra hervorgehobenen kasten der downloadseite:

New Installations

Download the latest version WITH PostgreSQL. If you are running Microsoft Vista and are having installation trouble, you may need to disable 'User Account Control' prior to installation.

Upgrading Users

Download the latest version WITHOUT PostgreSQL and install it over-top of your existing installation.

DO NOT UNINSTALL PokerTracker or PostgreSQL prior to upgrading as it is not necessary and can potentially cause problems.
    • seewii
      seewii
      Bronze
      Original von dm242
      ich zitiere mal den extra hervorgehobenen kasten der downloadseite:

New Installations

Download the latest version WITH PostgreSQL. If you are running Microsoft Vista and are having installation trouble, you may need to disable 'User Account Control' prior to installation.

Upgrading Users

Download the latest version WITHOUT PostgreSQL and install it over-top of your existing installation.

DO NOT UNINSTALL PokerTracker or PostgreSQL prior to upgrading as it is not necessary and can potentially cause problems.
      Jo das hab ich dann eben auch gefunden - DANKE!