HILFE: PP will mich verarschen!!

• PokerMammon
      PokerMammon
      Bronze
      Hallo zusammen, ich weiss nicht mehr weiter...PartyPoker will mich glatt betrügen!!! Wollte vor 2 Monaten (!) ein Shirt im Shop bestellen, ging aber irgendwie nicht, und hab daher ne mail geschrieben:
      Hello, I have a problem with the online-shop. I want to order the MENS GOLF POLO SHIRT (white, size M). But when I select this Item, the shopping cart is still empty. What can I do?
      die Antwort:
      Dear Sebastian, We have investigated this matter and found no technical problems with the store. We have gone ahead and ordered your item "MENS GOLF POLO SHIRT" White -size M. You will now find that we have deducted 3,300 player club points which includes the 40% sale. We are sorry for the inconvenience please expect your delivery within 6 weeks. If you require further assistance please do not hesitate to contact us. Kind regards, Serkan PartyPoker.com Customer Care
      mir wurden die 3,300 player club points abgezogen und ich habe mich auf mein Shirt gefreut...als nach 2 Monaten immer noch nix da war, hab ich ne 2. mail geschrieben und gefragt was los ist. Und bei der Antwort bin ich ausgerastet:
      Dear Sebastian, Thanks for your e-mail. I checked your account and no merchandise order ha been processed for the last 6 month. No points have been deducted from your account. If you require further assistance please do not hesitate to contact the merchandise team by email at merchandise@partypoker.com. Thanks, Regards, Nicolas PartyPoker Customer Care
      DAS IST EINE DREISTE LÜGE!!! Nicht nur, dass ich jetzt kein Shirt bekomme: DIE PUNKTE SIND WEG!!!!!! Ich hau die um...diese Betrüger!!! kann mir einer sagen was ich jetzt machen soll???
  • 18 Antworten