Diese Seite verwendet Cookies, um die Navigation auf unserer Website zu verbessern. Durch Weiternutzung unserer Seite stimmst du der Verwendung von Cookies zu. Weitere Details dazu und Einstellungsmöglichkeiten findest du in unseren Cookie-Richtlinien und unserer Datenschutzerklärung.Schließen

Neteller-Mitarbeiterin oder Fake?

• budder
      budder
      Bronze
      Hallo habe eben einen anruf von irgend so ner Neteller-Support"mitarbeiterin" bekommen und die wollten halt sicherheitsfrage und emailadresse von mir wissen um mir ne email zuschicken.

Hier ist mal die mail:

Ich fand den Absender mehr als fragwürdig: Marie R

As we discussed here is more information on the net+ virtual card to help you apply.

“It will take only 3 mins to apply online. Once you download it, you can “We do offer a webclient version which you can access directly from your NETELLER account, simply log in to your account and you will see the “Launch Net+ Virtual Card” on the bottom left hand site of your accounts page. If you do not see it there, simply go to Net+ Card Tab and start the application.

- Easy and quick to apply for- you can start to use it right away

- Able to view and click on transaction history- easy to manage purchases

- Generates a new virtual number for each transaction- Safe and secure. Never have to worry about card# being stolen

- Offered in a website version (as well as desktop) - For members that travel or not always able to use their home computer

Kind Regards

Marie R

Denkt ihr das ist irgend ein fake oder doch von offizieller stelle?

Danke im vorraus
  • 3 Antworten