pokertracker neu registrieren?

• SirJesseJames
      SirJesseJames
      Bronze
      ich bin jetzt auf einen anderen pc umgestiegen um zu pokern, weil beim anderen gabs probleme mit der harddisc. jetzt möchte ich auf dem neuen pc pokertracker neu registrieren. das problem ist nur, dass ich das mail mit dem key schon längst nicht mehr habe. wie muss ich da vorgehen?
  • 2 Antworten
    • Heiliger
      Heiliger
      Bronze
      Schreib ein Ticket
    • Schwatten08
      Schwatten08
      Bronze
      Schreib ne Mail an den Entwickler von PT. Bekommst einen neuen Key zur neuen Product ID. Diese findest du bei PT unter -> Help -> About Pokertracker ... Yes, this is true. If you have computer problems, or you reformat or you install Poker Tracker on another computer the product ID will change and your old reg. code will not work. If this happens, you should email me your new product ID and I will send you a new reg. code and deactivate the old code. Some people are under the mistaken impression that they can only ever get 2 reg. codes from me. This is wrong. If you have computer problems or get a new computer or whatever, I will provide you with a new code to get you going again. I will also deactivate the old product ID. Getting a new code from me in this fashion does not count against your ability to have PT registered on 2 computers.