brauche hilfe bei PT fehlermeldung

• milkyway2209
      milkyway2209
      Bronze
      hallo zusammen..... mein englisch ist soooo schlecht. kann mir einer helfen und wenn möglich gut verständlich für mich? vielen dank. wenn ich den icon für die pokerseite anklicke dann kommt folgende meldung: Please note that you have 55 hand history files in your hand history folder. This indicates that you have not been moving/deleting or allowing PT to move these files ( using the ´´Move processed files....´´option of this window) when you close this window. It could also just mean that this is the first time you have used the auto-import functionality. In either case, this many hand historys filescould cause the import to be somewhat slow ans appear to be ´frozen´at times while it is processing. It is strongly recommeded that you use the ´´move processed files..´´ option to keep this window running as fast as possible. nur weiß ich nicht was ich tun muss
  • 1 Antwort
    • LordJogo
      LordJogo
      Bronze
      Genau darüber habe ich auch gerade nachgedacht^^ Brauche da auch Hilfe...:) Oder muss ich die transformierten Hände von Pokertracker in "Oldhands" jetzt nur noch auf Poker Ace Hud draufwerfen und dann kommt die Fehlermessage nicht mehr?!?