Update - download = OMG

• fuefgerade
      fuefgerade
      Bronze
      EDIT:
      Habe folgendes nach einer langen Nacht geschrieben und völlig übernächtigt versucht, den Anweisungen vom Support zu folgen. Fehler.

Rätsels Lösung: Den Interner Explorer wählen und nicht firefox. Nutze den IE gar nicht mehr, trotzdem hatt es danach funktioniert. Also: Alle privaten Daten vom IE löschen-fertig.

original post:

Bin ich der einzige oder funzt der updater bei euch auch nicht...?

Hab vom support eine nette mail bekommen o_Ó ,

bin dann babystep mässig alles durch gegangen- hab mir alle cookies und meine history aus dem browser gelöscht und mir auch noch nebenbei alle player notes die ich JE bei party erstellt habe gelöscht-

Resultat: Download bleibt bei 0%-- auf 3 versch. Rechnern*

dIE SPINNEN BEI PARTY

bin ich der einzige oder warum sehe ioch keinen thread zum thema (naja, hab gar nicht erst gesucht, da ich so aufgebracht bin... WO IST MEIN ANTISTRESSBALL :::...

Zitat: Hören Sie bitte auf zu schreien . Antwort: ICH SCHREIE NICHT

:-))

jetzt zum monty python theater: (Namen von der Redaktion geändert ;-)

Dear HIRSEBREI VERSPEISENDER HIRSCH

I would like request you to follow the steps below to completely uninstall the current software and the Party Gaming folder in order to solve the problem with the software update.

1. Uninstall the current software that you have on your computer
      2. Delete the existing setup file from your desktop
      3. Download again the software from our website http://www.partypoker.com and reinstall it

To uninstall the software:

1. Click 'Start', point to 'Settings', click on 'Control Panel', and then double-click on the 'Add/Remove Programs'.
      2. Select 'PartyPoker', and click on 'Change/Remove' to remove our software from your system.
      3. From your desktop delete the 'PartyPoker' icon if you find any.
      4. Open 'My Computer' and browse to "C:\", then delete "C:\PartyGaming" folder (unless you renamed it something different when you installed it the last time).
      5. In 'My Computer', open "C:\Program Files" where you will see another folder called 'PartyGaming', delete this folder also.

Please note that by uninstalling and re-installing the software, you would lose the player notes that you made through “Add Player Notes” option. If you don’t have any notes, you may skip this step and proceed to step 3. Save the player notes:

1. Right click on the 'PartyPoker' icon on the desktop.
      2. Click on 'Properties' 3. Click on the 'Find Target' button
      4. Double click on the PartyPoker folder
      5. Right click on the 'Notes' file and click on 'Copy'. Close all the windows.
      6. Right Click on the Desktop and click on 'Paste'
      5. Adjust the level to “low”

Please follow the instructions below for a Disk Cleanup.

1) Close all the programs
      2) Click on Start
      3) Click on Programs
      4) Click on Accessories
      5) Select System Tools
      6) Click on Disk Cleanup

I also suggest closing down any programs running in the background to free up any resources the computer is using. I would offer that you follow the procedure stated below to dispose of unnecessary internet files:

1. Click Start Menu and Select 'Internet Explorer'
      2. Select 'Tools - Internet Options'
      3. Select 'Delete Cookies'
      4. Select 'Delete Files'
      5. Select 'Clear History'

To reinstall the software:

1. Go to http://www.partypoker.com/download/
      2. Save the setup file to the desktop.
      3. Select 'Run' to start the installation
      4. Change the default installation directory from "C:\Program Files\PartyGaming" to "C:\ PartyGaming".

Once you have reinstalled the software you will have to add the Player Notes:

1. Right click on the Notes.txt file that you saved on the Desktop and click on Copy –
      2. Right click on the 'PartyPoker' icon on the desktop.
      3. Click on 'Properties'
      4. Click on the 'Find Target' button
      5. Now the installation folder opens, Double Click on the PartyPoker folder, click on Edit and click on Paste.

In case you have any further queries, please do not hesitate to contact us. We will be more than happy to help you.

Thank you for choosing us as your online gaming site.

Kind Regards,

SICH INS FÄUSTCHEN LACHENDER DUMPFELCH

PartyPoker.com Customer Care
      Have Fun and Gamble Responsibly

Received: Thursday, September 3, 2009, 5:14 PM
      Thank you for contacting us.
      I am sorry to hear about your difficulties.
      Please completed uninstall our software. Go to the installation directory (originally is C://Program Files/PartyGaming/PartyPoker) and delete our folder. If the folder is not there it means that your uninstalation was successful. Restart your computer and download out software from http://www.partypoker.com . Make sure to install the new software to a different location and once the installation is complete start the application.
      If you are not aware how to perform any of the above instructions just email us back and we will give you detailed steps to follow. Also you could ask for the help of a friend who knows his way around with computers.
      In case you have any further queries, please do not hesitate to contact us. We will be more than happy to help you.
      Thank you for choosing us as your online gaming site!
      Kind Regards,

RABENHORSTHIRTE

Thank you for contacting us.

Das ist deren Ernst. Spiele dann halt woanders weiter- schade nur um gerade erst bekommenen boni und cash- machine.

die können doch nicht im Ernst glauben , dass heutzutage, bei diesem Angebot von recht gut laufender- nicht nervender Software (abgesehen von einigen I-Gitt skins) jemand sich die Mühe macht und am PC herumdoktort (ausser mich natürlich)

So. Hab mich schon wieder abgeregt ...auch ohne stressball ...ist halt echt ein Eigentor für Party.

Frage: Die Leute die jetzt spielen können, haben nie ein Problem gehabt?
      Bemerkt man nicht, dass viel weniger Spieler an den Tischen sind?
      Oder handelt es sich um einen isolierten Einzelfall?

bye und GL
  • 5 Antworten
    • sgepower06
      sgepower06
      Bronze
      Also ich kann spielen und hab auch kein Problem beim starten gehabt. Ich vermute mal das du ein Einzelfall bist. Wieso und warum weiß ich allerdings auch nicht
    • Datalife999
      Datalife999
      Silber
      I.d.R. bleibt der Balken ganz einfach bei 0% stehen wenn irgendeine Sicherheitssoftware wie Virenscanner u.ä. die Installation/den Download während der Installation verhindern. Ich muss z.B. Kaspersky komplett ausmachen um Party installieren zu können. ( Ich könnte auch die ganzen Ausnahmen erstellen, hab ich aber keine Lust drauf, Kaspersky aus-installieren und Kaspersky wieder an ist einfacher :) ) Eventuell blockt auch eine Firewalleinstellung im Router?!

Also das wären noch Ideen woran es liegen könnte.
    • fuefgerade
      fuefgerade
      Bronze
      Rätsels Lösung: Den Interner Explorer wählen und nicht firefox. Nutze den IE gar nicht mehr, trotzdem hatt es danach funktioniert.

Also: Alle privaten Daten vom IE löschen-fertig.

Wichtig: Man sollte nicht am PC rumwurschteln wenn man völlig übermüdet und nach einer loosing Session leicht genervt ist ;-)
    • HAVVK
      HAVVK
      Bronze
      gab glaub schon Threads dazu - IIRC

ansonsten durchaus gechillter an sowas ran gehen und auch mal fuef gerade sein lassen, dann geht die Shift-Taste auch ned so schnell kaputt ;)

PS: hab dein n gefunden, darf ich's behalten?
    • Stoner
      Stoner
      Bronze
      Original von fuefgerade

:heart: :heart: