Von PT2 & PA auf PT3 oder lieber Holdem Manager?

• MamaSchnabel
      MamaSchnabel
      Bronze
      Rentiert sich der Umstieg von PT2 & PA auf PT3 oder sollte man lieber bei PT2 bleiben?

Oder ist vielleicht der Holdem Manager eher zu empfehlen?

Laut PT3 FAQ wird in meinem Fall 40% Discount angeboten, leider wurde mir damit nur mein Mund wässrig gemacht.

Hier meine eMail an PT3

Dear Sir or Madam,

I did purcase PT and PA on July 26, 2007 as it said under

* Home
      * My Account
      * Order History

There http://www.pokertracker.com/products/PT3/faq.php under Existing PokerTracker/PokerAce Customers it said that PT3 is released on 3/25/2008.

There it also said that, if I did purchase PT2 & PA maximum 1 year befor the release so I will get an 40% discount.

As you can see I did puchase both of the programms just a half a year befor the release of PT3.

As I try upgrade I get offered a much smaller discount.

I would appreciate it if you can give me the same discount as offered.

Best regards

Hier die Antwort vom Support.

The web page you reference uses "Ex:" meaning "Example" to show how the discount would work.

The discount is applied not when PokerTracker3 was released but when you purchase PokerTracker3. So in the web link examples you can see an example of someone purchasing PokerTracker3 less than a month after purchasing PokerTracker2 and another where they purchase a few months after PokerTracker3 was released.

So to calculate your own discount, you base it not on when PokerTracker3 was released but the date you're trying to purchase it. For example if you purchased PokerTracker2 in 2007 but are buying PokerTracker3 in 2009, then the discount in that case is for "> 1 year, 20%".

Mike
      the other mike [PokerTracker Support]
      Message left on Sep 24, 2009 3:55PM

Die Softwar habe ich mir über das ps.de affilate programm erspielt. Gibt es eigentlich auch wieder soetwas oder wird nur der Elefant angeboten?
  • 1 Antwort
    • Ajezz
      Ajezz
      Black
      Wie man das so falsch verstehen kann, wie du es getan hast, ist mir schleierhaft. Natürlcih ist da nicht der Releasezeitpunkt gemeint, sondern der Zeitpunkt, zu dem du es kaufst... Im übrigen kriegst du ja 20% Discount.

Zur Frage im Topic: Benutz die Trialversionen beider Programme und entscheide selber; oder nutze die Suchfunktion, es gibt etliche Beiträge dazu.