Account wurde deaktiviert

• Gallilei
      Gallilei
      Bronze
      Hi,
      der Account meines Sohnes (SNESGen) wurde ohne Begründung deaktiviert. Ich wüsste gerne ob wir noch eine Begründung bekommen bzw. ob der Account wieder aktiviert werden kann?? wäre nett wenn ich endlich mal eine Antwort bekomme, denn auf die Tickets wurde bisweilen noch nicht geantwortet
  • 2 Antworten
    • Haloride
      Haloride
      Global
      kenne das von meinem kumpel in dem punkt ist der support absolut schlecht
    • pure
      pure
      Administrator
      Administrator
      Hallo Gallilei,

hier ein Auszug aus unseren Nutzungsbedinungen. Die für dich relevanten Passagen habe ich markiert.

2. Use of the services
      2.1 To register on the Platform, the User has to be at least 18 years old or such other higher minimum legal age in the jurisdiction of the User. PokerStrategy.com reserves the right to request proper and satisfactory documents to verify the age and/or identity of the User. PokerStrategy.com has the right to block the account of the User until the User has provided satisfactory proof of age.

[...]

2.7 In order to avoid any disadvantage for other Users, a registered User of PokerStrategy.com is not allowed to create more than one account neither on PokerStrategy.com nor on each of the linked poker game platforms. Likewise, the User is entitled to receive the Startbonus only once. Multiple registrations at PokerStrategy.com or at one of these poker game platforms linked to by PokerStrategy.com will therefore result in the withholding/reversal of the Startbonus as well as the exclusion of the User according to clause 4. Furthermore, the User is only allowed to enter his own poker account of the respective poker game platform.
      Falls du weitere Fragen hast, kannst du dich gerne per Ticket an unseren Kundenservice wenden:
      http://de.pokerstrategy.com/home/support/

Viele Grüße,
      pure