Dublin Tagestrip

• PeteSahad
      PeteSahad
      Bronze
      Geh nächsten Dienstag bis Donnerstag auch nach Dublin. Landen Dienstag Abend um 18:30 (Flug hat sich verschoben) und fliegen am Donnerstag schon morgens wieder zurück. "Wohnen" im Jacobs Inn.
      Am Dienstag Abend wirds wohl nur noch für ne Bar oder zwei reichen. Was empfiehlt ihr?

Für Mittwoch weiß ich allerdings noch nichts. Ne Whiskyprobe irgendwo wäre nice. Kann mir einer was empfehlen? Die will ich eig unbedingt machen.

Ansonsten hätt ich noch gern paar zusätzliche Vorschläge für Mittwoch.

Ich hoffe ihr habt paar Tipps für mich.

Einziges festes Ziel ist bisher das Hard Rock Cafe. T-Shirt Sammlung erweitern.

Gruß
      Pete

PS: hab mich im Reisebereich schon an nem Thread angeschlossen aber da is ja garnix los. Und ich bräuchte ja schnell viele Ideen. Ich hoffe es geht in Ordnung wenn ich hier nen neuen Thread auf mach. Ansonsten bitte closen.
  • 1 Antwort
    • CashBoomBang
      CashBoomBang
      Bronze
      At The Old Jameson Distillery Visitor Centre
      Bow Street, Smithfield Village,
      Dublin 7

Set in the heart of Ireland’s thriving capital city, Dublin, The Old Jameson Distillery captures the imagination and the spirit of Ireland.

A visit to the OLD JAMESON DISTILLERY is an unforgettable experience that will transport you back in time to the days when one of Ireland’s greatest entrepreneurs, John Jameson, first made the whiskey that is our legacy today.

Re-live the story of John Jameson & Son through the history , the atmosphere and above all the taste. You will discover the time honoured secret of how three simple ingredients - water , barley and yeast - are transformed into the smooth golden spirit that has always been and continues to be Jameson Irish Whiskey. After the Tour , all visitors are rewarded with a Jameson signature drink and lucky volunteers are selected to participate in a tutored whiskey comparison and earn a much coveted personalised Whiskey Taster Certificate.

Rates:
      Tour:
      Adult €12.50
      Student €9.00
      Senior Citizen €9.00
      Under 18's €6.00
      Group 15+ €9.00
      Famly €25.00
      Internet rate 10% off Adult rate

Full Tasting:
      Standard - €8.00
      Premium - €22.50