MTT-Late registration until end of level1 => Verarsche?!?

• Marc4468
      Marc4468
      Silber
      Hi,

ich habs jetzt schon mehrmals beobachtet, dass bevor das Turnier losgeht in der Lobby oben steht "Late registration until end of level 1" und sobald das Turnier losgeht stehts da nicht mehr und der reg-button ist auch weg.

was soll das?
  • 4 Antworten
    • dr3dd
      dr3dd
      Black
      "Late registration until end of level 1" bedeutet, dass du dich registrieren kannst, solange level 1 läuft, aber nur, wenn noch kein Spieler ausgeschieden ist.
    • M4ST0R
      M4ST0R
      Bronze
      Habe mich darüber auch schonmal beschwert.

Basically, in the end of the unregistration period (15 min before start time) 3 tables were created according to the number of players. Thus, 1 extra table was created for the later registration period. In late registration, tables are created according to a percent of registered players by the time the unregistration period is over. In rare cases, it might happen that in the last 15 min the added number of seats are taken and in such cases no late registration is available. The registration is closed as the maximum available seats have been taken.
    • Marc4468
      Marc4468
      Silber
      ist halt irgendwie ziemlich sinnlos. ich mein Fulltilt etc. kriegen das doch auch alle hin und die schaden sich doch sogar noch selber wenns kein overlay ist und sich noch mehr Leute anmelden würden aber es halt nicht geht...

und für mich heisst das klar ausgedrückt, dass man sich noch registrieren kann solange das erste blindlevel läuft!
    • dr3dd
      dr3dd
      Black
      Steht aber alles klar auf der Website: http://www.partypoker.com/tournaments/tournament_rules.html

" 4. Late registration is available in select multi-table tournaments. Registration is considered closed when any of the following occurs:
      * a) The first level of the tournament is completed.
      * b) One player is eliminated from the tournament.
      * c) All available seats are filled.
      * d) Maximum tournament capacity is reached.

5. Extended late registration: We also offer extended late registration at selected multi-table tournaments. Registration will remain open beyond level 1, which means it can be open until the end of level 2, level 3 or even further.

The extended late registration period is considered closed under the following conditions:
      * a) The level specified in the 'Tournament info' window in the Lobby is reached.
      * b) All available seats are filled.
      * c) The tournament's maximum capacity is reached.
      * d) When tournament is less than N Ranks away from the last prize rank (N>1)."

Gibt also Late registration - das ist eben bis Ende Level 1 bis auf die oben genannten Bedingungen und extended late registration und das ist eben Ende Level 2 oder 3 und dort darf auch schon ein Spieler ausgeschieden sein.