100% Bonus nicht bekommen

• Klopfkopf123
      Klopfkopf123
      Bronze
      Hallo Leute!

Ich habe grade meinen Bonus gecleared, der den 50 Dollarn von PS.com entsprachen... nun habe ich vor 2 Wochen schon meinen 1st Depositbonus mit dem Code auf dieser seite, PSVIP oder so, benutzen wollen und einen nicht unerheblichen Betrag eingezahlt, da ich von PS gewechselt habe: Allerdings habe ich keine weiteren Verfügbaren Boni.

Kommt sowas öfters vor? Was mache ich jetzt?

Mfg
  • 10 Antworten
    • garten309
      garten309
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hallo Klopfkopf123,

wende dich bitte an den PartyPoker Support und schildere ihnen die Situation.

E-Mail: info@partypoker.com

Sollte dir wider Erwarten PartyPoker nicht helfen können, so schreib ein Ticket an unseren Kundenservice.

Viele Grüße,
      garten309
    • Klopfkopf123
      Klopfkopf123
      Bronze
      Oky danke!
    • Klopfkopf123
      Klopfkopf123
      Bronze
      Dear asdasdasdasd,

Thank you for contacting Customer Service.

Congratulations for signing up with us.

I’d like to confirm for you that on 05/04/10 you deposited 274.00 EUR using the bonus code PSVIP. It was not activated in your account as you were not targeted for it. Note that you were actually targeted for 100% up to € 69.50 EUR bonus PSDB100.

I awarded the bonus in your account now, based on your first deposit of 274.00 EUR. It is € 69.50 EUR release restricted one. In order to receive the bonus amount into your available balance and be able to play with it or cash it out you need to meet the release restrictions, which are namely: to accumulate 556 Party Points on Party Poker . This should be done before 21-FEB-2008 23:59:59 ET, otherwise the bonus will expire.

However, keep in mind also that the bonus is divided into 4 parts. As soon as you meet 1/4th part of the Party Points required in total you will receive 1/4th part of the bonus amount in total. This means that as soon as you earn 139 Party Points you will receive € 17.38 EUR of the bonus amount in total.

You can check the bonus in your account. When logged, click on ‘My Account’ link on the left side of the Party Poker lobby and then on ‘Bonuses’ tab. Then in the ‘Active bonuses’ section you will see the bonus and its details.

Let me advise you also that we provide support in German as well. You can contact us the way it is more convenient for you.

Thank you for choosing us as your online gaming site.

Kindest Regards,

Bogomila

Customer Service

Original Message Follows:

------------------------

Dear Sir or Madam,

my Name is asdaasdasdaf and i am playing at your site as Klopfkopf123. I recently joined Partypoker with 50 Dollars of Starting Cash from Pokerstrategy.com , and wanted to use my first deposit Bonus with the Code PSVIP to gain 100% up to 500$. I cashed in about 300 Euros, i think it was 274,xx €, but i dont got the Bonus. I waited a week, so i can be sure i dont get it anymore... help me please. :)

Excuse my bad English, yours sincerely,

asdasdasdasd
    • Klopfkopf123
      Klopfkopf123
      Bronze
      Sorry für den Doppelpost...

Aber warum sind es jetzt nur 70$ und nicht wie auf PS.com beschrieben bis zu 500$ ?

Mfg
    • donbabu
      donbabu
      Bronze
      Steht doch in der Mail.

Note that you were actually targeted for 100% up to € 69.50 EUR bonus PSDB100
    • HAVVK
      HAVVK
      Bronze
      ja aber is das jetzt der Fehler von Op, von Party oder von pscom?
    • Schattenlord
      Schattenlord
      Bronze
      Original von HAVVK
      ja aber is das jetzt der Fehler von Op, von Party oder von pscom?
      Es ist wohl ein Fehler von OP. Die 500$ beziehen sich doch auf Leute, die nicht ihre 50$ Startguthaben bei Party erhalten haben. Diese Leute kriegen nur noch einen 100$ FDB, dafür haben sie ja schon 50$ umsonst gekriegt.

Warum es jetzt nicht 100$ sind?
      Ich kann nur mutmaßen, vllt haben sie die Beschränkung des Bonus in € mit dem Kurs von vor 3 Wochen berechnet.
    • HAVVK
      HAVVK
      Bronze
      es sind ja 100$ = rund 70€ ^^
    • Klopfkopf123
      Klopfkopf123
      Bronze
      Hm das wäre aber sehr verwunderlich... wozu sollte PS.com so tolle Bonikonditionen aushandeln, wenn man dann durch die 50$ PS.com Startgeld diese Konditionen wieder negiert?
    • Schattenlord
      Schattenlord
      Bronze
      Original von Klopfkopf123
      Hm das wäre aber sehr verwunderlich... wozu sollte PS.com so tolle Bonikonditionen aushandeln, wenn man dann durch die 50$ PS.com Startgeld diese Konditionen wieder negiert?
      Weil du schon 50$ auf der Seite geschenkt gekriegt hast.
      Auf jeder anderen Seite kannst du den normalen FD-Bonus von PS.de nutzen. Nur dort, wo du dein Startguthaben erhalten hast, gibt es einen kleineren, der, wenn man Anfänger mit beschränkter BR ist, schon ziemlich nett ist und vor allem auch auf niedrigen Limits gecleart werden kann.