Bonus offer -> eingecashed = 0$ Bonus

• artymowl
      artymowl
      Bronze
      Hallo an alle, gestern hab ich einen normalen bonus erschnorrt und hab eingecashed, nach einer stunde bekam ich dann auch noch den reload bonus. also clearte ich den einen zu ende, hab dann ausgecashed, um wieder für den reload bonus einzucashen, code eingetippt und bei pp nachgeschaut. tja leider steht da kein bonus, obwohl ich von pp mail und pop up bekommen hab. hat jmd ähnliche probleme?
  • 11 Antworten
    • CaptainAhab
      CaptainAhab
      Bronze
      Du kannst für den reload bonus nicht auscashen. Der Bonus ist weg.
    • stippi
      stippi
      Gold
      Soweit ich weiss verfällt deine Bonus Offer, wenn du auscasht. Würd aber einfach ma ne Mail an den Party Support schreiben und auf ein wenig Kulanz hoffen. MfG stippi
    • Gerdle55
      Gerdle55
      Bronze
      Original von stippi Soweit ich weiss verfällt deine Bonus Offer, wenn du auscasht. stippi
      So ist es. Dear Gerhard, I would like to inform you that you will be eligible for a bonus only if all the terms and conditions relating to that bonus are met. As per one of the terms and conditions of the FEB07RELOAD25, if a cashout is requested during the bonus period and before a qualifying deposit is made, the bonus would not be awarded. As you made a cashout on February 26, 2007 at 14:32 ET, and as this happened during the bonus period, the bonus was automatically dropped by the system. You will not be eligible for this bonus offer. In future, please ensure not to make a cashout within the qualifying bonus period. NOTE: Your Account username and password are confidential information. No one from the company will ever ask for your password in a phone call or email. Do not respond to any requests that ask for your password. Regards, Mayura PartyPoker Customer Care
    • TheJoker
      TheJoker
      Black
      es heisst ja auch reload bonus und nich aus-eincashbonus -.-
    • BigAndy
      BigAndy
      Bronze
      Original von Gerdle55 if a cashout is requested during the bonus period and before a qualifying deposit is made, the bonus would not be awarded.
      Tja, wer lesen kann, ist klar im Vorteil. Ist ja auch ein Nachlade-Bonus und kein "Ich cashe aus, um wieder einzucashen"-Bonus.
    • artymowl
      artymowl
      Bronze
      :'( btw wenn du deine waffe reloadest, musst du davor auch die patronen verschießen, oder einfach austauschen xDDD naja mail is draußen, ich hoffe ich krieg den noch :(
    • Gerdle55
      Gerdle55
      Bronze
      Geht doch. Höflich nachgefragt und Besserung gelobt. :P Dear Gerhard, I have made an exception and offer you the 'FEB07RELOAD25' bonus on your next deposit made before 05-MAR-2007. However, please be informed that if you make another cashout than we will be unable to award this bonus into your account. Just make a deposit, get back to us and we will issue the bonus into your account. NOTE: Your Account username and password are confidential information. No one from the company will ever ask for your password in a phone call or email. Do not respond to any requests that ask for your password. Regards, Praful PartyPoker Customer Care
    • meRoxx
      meRoxx
      Global
      was hast du denn geschriebeb, bin in einer ähnlichen situation. hatte gerade mal 30$ ausgecasht, da hatte ich aber noch keine email bekommen, und wusste nicht dass es den Bonus für Feb gibt. Hatte auch kein bonus offer oder so im Account, die mail hat sich einfach bei mir etwas verstpätent. so nen fuck
    • Gerdle55
      Gerdle55
      Bronze
      @meRoxx Ich hab denen halt erzählt
        daß mein Englisch sauschlecht ist und ich nicht wußte daß man nicht auscashen darf daß ich seit einem Jahr auf Party spiele und immer äußerst zufrieden war daß es großartig wäre wenn man doch noch eine Möglichkeit finden würde mir einen Bonus zu gewähren. daß ich nie mehr bei Party auscashen werde Danke und noch einen schönen Tag
      Mehr wars nicht Tschau Gerd
    • fry3
      fry3
      Bronze
      Original von Gerdle55 Dear Gerhard, I have made an exception and offer you the 'FEB07RELOAD25' bonus on your next deposit made before 05-MAR-2007. However, please be informed that if you make another cashout than we will be unable to award this bonus into your account. Just make a deposit, get back to us and we will issue the bonus into your account. NOTE: Your Account username and password are confidential information. No one from the company will ever ask for your password in a phone call or email. Do not respond to any requests that ask for your password. Regards, Praful PartyPoker Customer Care
      In Zukunft wisst ihr jetzt Bescheid! Auscashen bevor der Bonus angeboten wird, sonst gibt es nix mehr... Die Ausnahme werden sie bestimmt nicht lange machen.
    • meRoxx
      meRoxx
      Global
      Hi Michael, With regard to your email, the basic condition to get the "FEB07RELOAD15" bonus is that players should not make any cashout during the bonus period before making the deposit. We see that you have made a cashout on 26 and 27-FEB-2007 and that is the reason this bonus expired in your account. However, we offer you a 20% up to a maximum $100 bonus. This is a release-restricted bonus, this bonus is an amount added to your bonus account. You will be required to play a certain number of raked hands or wager a certain amount of money within a certain period of time to clear the bonus. If you meet the requirements the bonus amount will be credited to your real-money account. Once you make the deposit, we request you to contact us and we will issue you the bonus. Please note that the minimum deposit for this bonus is $50.
      Habe ihnen geschrieben, dass die mail erst ankam, als ich schon ausgecasht hatte(was auch stimmte).