6$ SNG: Flush am River, aber viel Action

• Thorsten77
      Thorsten77
      Black
      Hier eine lustige Hand. Am River kommt mein Flush an und die beiden Spieler vor mir mit geringem Stack gehen all-in. Würdet ihr das callen oder nicht? Ich habe aufgrund der Stackgröße auch ein Steal für möglich gehalten, oder bei MP2 ein Set. Letztlich war aber auch ein FH möglich. Spielt man hier die Hand zu Ende oder auf welcher Straße steigt man aus?

PS: Ich habe die results extra mal drin gelassen: fand' die Hand echt lustig Augenzwinkern

Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)     
      vp$ip  foldbb  ats  pfr
      Position: Stack
      af  w$sd  wts  hands

Hero: 1910

SB: 2360

BB: 1940

UTG+2: 1180

MP2: 960

No-Limit Hold'em Tournament ($6), Blinds 30/60 (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grab'em by http://www.pokerstrategy.cc.

Preflop: Hero is BU with 9Club , JClub
      2 folds, UTG+2 calls, MP1 folds, MP2 calls, 2 folds, Hero calls, SB calls, BB checks.

Flop: (300) 7Club , 2Club , 5Spade (5 players)
      SB checks, BB bets 100, UTG+2 calls, MP2 raises to 200, Hero calls, SB folds, BB calls, UTG+2 calls.

Turn: (1100) 5Heart (4 players)
      BB checks, UTG+2 checks, MP2 bets 240, Hero calls, BB calls, UTG+2 calls.

River: (2060) 8Club (4 players)
      BB checks, UTG+2 bets 680 (All-In), MP2 raises to 460 (All-In), Hero calls, BB raises to 1440 (All-In), Hero raises to 1410 (All-In).

Final Pot: 6050

Results follow (highlight to see): Hero shows [ 9c, Jc ] a flush, Jack high BB shows [ 6c, Qc ] a flush, Queen high UTG+2 shows [ Kc, Tc ] a flush, King high MP2 shows [ 7h, 7d ] a full house, Sevens full of Fives BB wins 30 with a flush, Queen high. BB wins 1460 with a flush, Queen high. UTG+2 wins 660 with a flush, King high. MP2 wins 3900 with a full house, Sevens full of Fives.
  • 4 Antworten