fiese hand

• halmai
      halmai
      Bronze
      0.10/0.25 No-Limit Hold'em [color:blue](6 handed)[/color] Hand recorder used for this poker hand: Texas Grab'em by www.pokerstrategy.cc. Preflop: Hero is CO with K:spade: , T:heart: [color:red]MP2 raises to $0.50[/color], MP3 calls, Hero calls, [color:grey]BU folds[/color], SB calls, [color:grey]BB folds[/color]. Flop: ($2.25) Q:spade: , J:diamond: , 9:diamond: [color:blue](4 players)[/color] [color:red]SB bets $1[/color], [color:grey]MP2 folds[/color], MP3 calls, [color:red]Hero raises to $2.75[/color], [color:red]SB raises to $4.50[/color], MP3 calls, [color:red]Hero raises to all in[/color], [color:red]SB call all in[/color], MP3 calls all in. Turn: ($47.13) J:spade: River: ($47.13) 6:diamond: Final Pot: $47.13 Results follow (highlight to see): [color:white]MP3 shows [ 9s, 9c ] a full house, Nines full of Jacks[/color] [color:white]Hero shows [ Ks, Th ] a straight Nine to King[/color] [color:white]SB shows [ Jh, Qh ] a full house, Jacks full of Queens[/color] [color:white]MP3 wins $51.91 with a full house, Nines full of Jacks.[/color] [color:white]SB wins $33.65 with a full house, Jacks full of Queens.[/color] ja mir ist diese hand vorhin wiederfahren hab nun mal geschaut und überlegt und auch mit pokerstove durchgerechnet wie das chancenverältnis nun genau aussah wenn ich so drüber nachenke war das allin vielleicht doch zu voreilig, aber ich wollte natürlich min. einen gegner rausdrücken wie hättet ihr denn diese hand gespielt?
  • 2 Antworten