kostenlose Poker-Programme

• 4 Antworten
    • GTAm
      GTAm
      Bronze
      Vielleicht ist http://www.checkyourbets.com ja was für dich.
      Zwar nicht doll ... aber umsonst ;)

Aber nicht zur Spielanalyse geeignet, sondern nur, um den Bankrollverlauf zu beobachten.
    • Lochfresser
      Lochfresser
      Bronze
      wow nice, kannte ich nisch, vielen dank
    • SenfgurkenMafia
      SenfgurkenMafia
      Bronze
      import pokercharts data

I'm sorry, that file cannot be imported. Either you have an invalid file, or PokerCharts has changed their file format. We will update our importer as soon as possible; if you are certain that you have a valid PokerCharts CSV file, please try again tomorrow.

Please Note: This importer only works with csv files from PokerCharts. It does not work with csv files from CheckYourBets, csv files from PokerTracker, hand history files, or any other files.

kommt so eine Meldung oft??

oder wäre hier einer der mir meine Handhistory liste in so einen chart verwandeln könnte?
      bitte :)
      könnte ich per mail schicken?? oder msn icq??
    • Lasar
      Lasar
      Bronze
      Original von SenfgurkenMafia
      import pokercharts data

I'm sorry, that file cannot be imported. Either you have an invalid file, or PokerCharts has changed their file format. We will update our importer as soon as possible; if you are certain that you have a valid PokerCharts CSV file, please try again tomorrow.

Please Note: This importer only works with csv files from PokerCharts. It does not work with csv files from CheckYourBets, csv files from PokerTracker, hand history files, or any other files.

kommt so eine Meldung oft??

oder wäre hier einer der mir meine Handhistory liste in so einen chart verwandeln könnte?
      bitte :)
      könnte ich per mail schicken?? oder msn icq??
      würde mich dem gerne anschließen